Αν η αμερικάνικη εταιρεία υπήρχε ακόμη, θα γιόρταζε φέτος τα 30 της χρόνια. Αντιμετωπίστηκε περισσότερο ως οικονομικό μέγεθος όταν βρέθηκε υπό τον έλεγχο της Harley-Davidson παρά σαν μια αυτόνομη μάρκα με το δικό της χαρακτήρα.
Δεν ήταν αρκετά «Harley» στο ύφος της και για τους «άπιστους» θα έπρεπε να γίνουν αποδεκτές μια σειρά από παραδοχές και συμβιβασμοί που τελικά έγιναν η ταφόπλακα της εξεζητημένης μάρκας.
Στα 27 χρόνια που κράτησε το «ταξίδι» της, η Buell Motorcycles κατάφερε να φτιάξει το δικό της κοινό με τους φανατικούς οπαδούς. Δεν ήταν αρκετοί όμως ώστε να κρατήσουν και την εταιρεία στην κερδοφορία.
Τότε ήρθε η, δότρια κινητήρων ως τότε, Harley-Davidson, απέκτησε την πλήρη κυριότητα πάνω της και τελικά λίγα χρόνια αργότερα σταμάτησε την παραγωγή της.
Ο ιδρυτής και εμπνευστής της, Eric Buell, έδωσε συνέχεια όμως ξεκινώντας από την αρχή με την «Eric Buell Racing» – EBR 1190RS. Μια superbike έτοιμη να στηθεί στην εκκίνηση αγώνα, που μοιάζει περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε ίσως με την Buell 1125R.
Το μέλλον αν και μοιάζει αβέβαιο, δίνει κάποιες ελπίδες στην νέα προσπάθεια του Erik Buell. Μια σειρά από μοντέλα μορφώνονται στα σχεδιαστήρια της νέας εταιρείας και μέχρι να δούμε κάποιο νέο να βγαίνει στην παραγωγή, ας θυμηθούμε τα μοντέλα που συνόδεψαν την Buell σε αυτό το ταξίδι των 27 της χρόνων…