Είναι μαζί με το Honda CB750 και την Triumph Bonneville το δημοφιλέστερο μοντέλο στον κύκλο των βελτιωτών μοτοσυκλετών. Αιτία είναι κυρίως ο προβεβλημένος δικύλινδρος μπόξερ και το ογκώδες ρεζερβουάρ που δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σύνολο.
Δεν είναι οπωσδήποτε όμορφη, ωστόσο η BMW R100/7 έχει μια επιβλητική παρουσία που εύκολα μπορεί κανείς να τονίσει ακόμη περισσότερο, με περιφερειακές επεμβάσεις.
Η εικονιζόμενη R100 είναι η 27η που «βελτιώνει» το ισπανικό γκαράζ Cafe Racer Dreams. Τριάντα πέντε ετών ήδη η μοτοσυκλέτα, με τις επεμβάσεις των Ισπανών αναδίνει ακόμα μια πρωτόγονη δύναμη, διατηρώντας την αισθητική της εποχής της.
Το πίσω μέρος είναι ολότελα νέο, με μια χειροποίητη δερμάτινη σέλα και δύο αμορτισέρ από Harley-Davidson XR1200, στα οποία έχουν τοποθετηθεί με μεγάλη επιμέλεια τα λογότυπα της BMW.
Το ρεζερβουάρ αμμοβολήθηκε διεξοδικά και ύστερα βάφηκε το μισό σε ένα βαθύ μπλε μαρέν. Το υπόλοιπο απλά περάστηκε με ένα προσατευτικό στρώμα λούστρου. Τα φτερά είναι κι αυτά κουρμπαρισμένα στο χέρι, ενώ ο σκελετός αφού επίσης αμμοβολήθηκε, βάφτηκε κι αυτός μπλε με σατέν φινίρισμα.
Στη θέση του παλιού τιμονιού συναντάμε ένα Renthal Ultra Low με χειριστήρια σε στυλ εντούρο «εποχής», ένα μικρό ταχύμετρο και καφετιά κλασικά σκριπ της Ariete.
Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι η τοποθέτηση των σύγχρονων Pirelli MT 43 Pro Trial, αντί των συνήθων υπόπτων, δηλαδή των Firestone Champion Deluxe, τα οποία δείχνουν πολύ πειστικά «δεκαετία του ’80», αλλά δεν προσφέρουν ιδιαίτερη ευστάθεια και πρόσφυση. Αντίθετα τα Pirelli έχουν έγκριση χρήσης και για τον δρόμο και δουλεύουν σωστά σε όλες τις επιφάνειες.
Επειδή το MT 43 παράγεται μόνον σε διαστάσεις 18” και 21 ιντσών, η μπροστινή ζάντα της BMW μίκρυνε κατά μία ίντσα -στις 18”-, δηλαδή έγινε ίδια σε διάσταση με την πίσω. Το πρωτότυπο μοντέλο φορούσε τροχούς 19″ εμπρός και 18″ πίσω.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα όμορφο πάντρεμα λατινικού γούστου και τευτονικής αυστηρότητας.