Όπως προαναγγείλαμε πριν 15 ημέρες, η ιστορική αμερικάνικη εταιρεία Indian παρουσίασε για πρώτη φορά έναν τελείως νέο κινητήρα, κάτι που δεν έχει συμβεί τα τελευταία 70 χρόνια.
Η δυνατότητα σχεδίασης και κατασκευής του νέου κινητήρα έρχεται να επιβεβαιώσει την αναγέννηση της μάρκας, μέσα στη φιλόξενη αγκαλιά της πολυεθνικής Polaris Industries. Είναι η ίδια που έχει στην ιδιοκτησία της και τον κλώνο της Harley, τη Victory.
Ο κινητήρας με τα 1.819 κ.εκ. είναι φυσικά ένας V2 και ονομάζεται «Thunder Stroke 111». Το νούμερο δεν είναι καθόλου τυχαίο, αντίθετα η σημειολογία του είναι πληθωρική. Πέρα από τον κυβισμό καθώς το 111 δηλώνει τις κυβικές ίντσες του, ταυτόχρονα σηματοδοτεί και την αναγέννηση καθώς πήρε για πρώτη φορά μπροστά στα 111α γενέθλια της φίρμας.
Παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Daytona Bike Week στη Φλώριδα των ΗΠΑ και είναι το πρώτο βήμα προς τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου που κατά πάσα πιθανότητα θα εμφανιστεί στα μέσα του 2013, αλλά θα πουλιέται από την άνοιξη του ’14 και μετά.
Οι «μόλις» δύο βαλβίδες κάθε κυλίνδρου κινούνται από 3 εκκεντροφόρους μέσω… ωστηρίων (!). Η ψύξη είναι υβριδική -με αέρα και λάδι-, η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ το κιβώτιο έχει έξι σχέσεις. Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο πάντως είναι τα δύο θηριώδη έμβολα, με όγκο σχεδόν ενός λίτρου το κάθε ένα.
Η μαμά-Polaris αναφέρει ότι ο κινητήρας έχει καλύψει ήδη πάνω από ένα εκατομμύριο μίλια σε δοκιμές, τόσο στο δυναμόμετρο όσο και στο δρόμο. Σύμφωνα με το σχεδιασμό, η νέα μοτοσυκλέτα θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στις ΗΠΑ.
Ο κινητήρας τιμά την υπέρ-εκατονταετή ιστορία της φίρμας, αλλά είναι και αρκετά σύγχρονος για να κινεί τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας στα επόμενα πολλά χρόνια ή δεκαετίες.
Στοιχεία από τους πρώτους κινητήρες Indian που διατηρούνται, είναι τα παράλληλα κυλινδρικά καλύμματα των ωστηρίων, οι λεπτές ψύκτρες των κυλίνδρων, η εξάτμιση κάτω και η εισαγωγή αέρα από τα αριστερά.
Δείτε στο βίντεο τη συναρμολόγηση του σε ένα εκπληκτικό animation…