Οι φήμες ότι ετοιμάζεται ένα μοντέλο στην ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των sport 250 cc από την ΚΤΜ υπήρχαν από τη στιγμή που βγήκε στη δημοσιότητα η λίστα με τις μοτοσυκλέτες που θα εισέρχονταν στην αγορά των ΗΠΑ για το 2013.
Εκεί, όταν έφτανες στα μοντέλα της ΚΤΜ έβρισκες gia to 2014 ένα με 250 κυβικά και χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας δρόμου. Οπότε με δεδομένη την παρουσία της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας της εταιρείας για την Moto3, μια «ήπια» παραλλαγή της για χρήση δρόμου ήταν η προφανής απάντηση.
Η πληροφορία έρχεται να επιβεβαιωθεί από την πλευρά της Ινδίας τώρα, με την είδηση ότι ξεκινά εκεί η παραγωγή της μοτοσυκλέτας μέσα στο 2013 με σκοπό το λανσάρισμά της για το 2014.
Ωστόσο, παρότι η παραγωγή επιβεβαιώνεται, δεν συμβαίνει το ίδιο για την προέλευση των γονιδίων της «KTM RC25». Δεν θα αποτελεί συγγενή της αγωνιστικής Moto3, ούτε μορφοποιημένο Duke αλλά μία υπό κλίμακα μοτοσυκλέτα, με εμφανή συγγένεια προς την KTM 1190 RC8 R.
Η τακτική ονοματοδοσίας της ΚΤΜ αναμορφώνεται ώστε να γίνεται πιο σαφές από την αρχή περί τίνος πρόκειται. Οι άμεσοι ανταγωνιστές, τα Honda CBR250R, Kawasaki Ninja 250R/ 300 και το επερχόμενο Yamaha 250cc αναφέρουν ολόκληρο τον κυβισμό και όχι ένα απλά κωδικοποιημένο όνομα.
Καθώς θα πρόκειται για ένα μοντέλο με στόχο τις αγορές όλου του κόσμου – όχι μόνο την Ινδική- θα υπάρχουν αρκετές παραλλαγές του. Τόσο ως προς τον βαθμό «ένδυσης», όσο όμως και ως προς τον κυβισμό, όπως έκανε και με τα Duke. Που ξεκίνησαν ως 125, αργότερα βγήκε ως 200 και αναμένεται μέχρι το καλοκαίρι το Duke 390.
To νέο KTM RC25 θα παράγεται στο Chakan, εργοστάσιο της Bajaj κοντά στην πόλη Pune της Ινδίας. Έτσι θα κρατήσει το κόστος κατασκευής χαμηλά ώστε να γίνει ανταγωνιστικό των –τιτλοφορούμενων- ιαπώνων αντιπάλων, στις αγορές της Ευρώπης και Β. Αμερικής.
Φήμες περιπλέκουν το θέμα της μορφής του κινητήρα, καθώς υπάρχουν αναφορές για κάθε διάταξη. Από μονοκύλινδρο (το επικρατέστερο) μέχρι δικύλινδρο σε διάταξη V αλλά και εν σειρά. Η απόδοση θα φτάνει τους 30 ίππους στην έκδοση των 250 κεκ. και θα ξεπερνά τους 45 στην μεταγενέστερη έκδοση των 390 κ.εκ.
Σε κάθε περίπτωση η ΚΤΜ έχει σαν στόχο μόνο την κορυφή της κατηγορίας καθώς η RC25 θα είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα με πλήρες φέρινγκ στη μικρή κατηγορία στην ιστορία του Αυστριακού εργοστασίου. Εξαργυρώνοντας ουσιαστικά την σαρωτική πορεία της ΚΤΜ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και την Moto3.