Οι ιδιότροπες δίτροχες ιδιοκατασκευές είναι ο τομέας ειδίκευσης της Icon, καθώς το γκαράζ τους είναι τόσο καλά εξοπλισμένο, που πραγματοποιούν in-house κάθε είδους μηχανολογική εργασία. Μέχρι τώρα οι μηχανικοί της Icon έφτιαχναν, για να το πούμε απλά, «ό,τι τους κατέβαινε στο κεφάλι», πάντα βέβαια αποτέλεσμα έμπνευσης.
Η εικονιζόμενη Icon 1000 X είναι η πρώτη ιδιοκατασκευή κατά παραγγελία ενός πελάτη. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης ήταν η ρώσικη κατασκευάστρια μοτοσυκλετών Ural και το αποτέλεσμα είναι ένα μοντέλο με το όνομα Quartermaste ή Ναύκληρος. Δημιουργήθηκε με βάση ένα υπάρχον μοντέλο της Ural, το Solo ST, και ταιριάζει περισσότερο στα χρόνια μετά το Τέλος του Κόσμου.
Ο Kurt Walter είναι ο υπεύθυνος δημιουργικού της Icon. Εξηγώντας πώς προέκυψε το 1000 X Ural Solo ST, δηλώνει ότι η αρχική έμπνευση προήλθε από τα σκληροτράχηλα σκάφη του σοβιετικού πολεμικού ναυτικού.
Για να «ενδυθεί» το ρόλο, η μοτοσυκλέτα δέχτηκε εκτεταμένες τροποποιήσεις. «Ήθελα να τονίσω τη σύνδεση με το σοβιετικό στρατό, με τον δικό μου τρόπο βέβαια. Έτσι προέκυψε η επιλογή της βαφής και των γραφικών κατά το τυπικό του σοβιετικού ναυτικού», διευκρινίζει.
Όπως θα δείτε και στο βίντεο, η Ural είναι από κατασκευής της η πλέον κατάλληλη μοτοσυκλέτα για να ενσαρκώσει ένα μετα-αποκαλυπτικό όχημα. «Η απλότητα είναι ο βασικός παράγοντας επιβίωσης οποιουδήποτε μηχανισμού, σε ένα σκληρό και αφιλόξενο περιβάλλον», συνεχίζει ο Walter. «Γι’ αυτό πάντα προτιμούσα τους αερόψυκτους κινητήρες από τους υγχρόψυκτους. Κατά προτίμηση μάλιστα μονοκύλινδρους ή δικύλινδρους».
Οι άνθρωποι της Icon στρώθηκαν στη δουλειά. Για αρχή ενίσχυσαν το πλαίσιο με ένα θηριώδες κεντρικό ατσάλινο δοκάρι. Ύστερα έκοψαν και ξανακόλλησαν το υποπλαίσιο ψηλότερα, επιτρέποντας στον πίσω τροχό μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης. Σαν συσπειρωμένο αγρίμι πλέον η Ural, έγινε ακόμα πιο απειλητική.
Οι υπόλοιπες παρεμβάσεις ακολούθησαν πιστά την «περιγραφή έργου», για τη μεταλλαγή της σε Icon 1000. Δηλαδή προστέθηκαν στοιχεία «εποχής» σε στρατηγικά σημεία και χρησιμοποιήθηκαν ξεχασμένα, μεταχειρισμένα υλικά όπου ήταν εφικτό. Η χρήση σύγχρονων κομματιών είναι πολύ διακριτική.
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Icon 1000 Χ Ural Solo ST
– Ρεζερβουάρ μεγάλης χωρητικότητας και χειροποίητα ψηλά φτερά, προετοιμάζουν το «Ναύκληρο» για ένα αβέβαιο μέλλον χωρίς καύσιμα και ασφαλτόστρωση. Όταν οι δρόμοι απλά εκλείπουν, επιβιώνεις μόνο με εντουροτίμονο, χοντρή μεταλλική ποδιά και υπερυψωμένα ατσάλινα μαρσπιέ. Από αυτά που πάνω τους ταιριάζουν μόνο μπότες.
– Οι αναρτήσεις έχουν αναβαθμιστεί με κιτ της PIAA και της Progressive Suspension. «Μού αρέσει να μετατρέπω τις αναρτήσεις, ώστε να αποκτούν όσο μεγαλύτερες διαδρομές επιτρέπει η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας. Μού αρέσει να τις σκληραίνω επίσης τόσο, που να μου πέφτουν τα νεφρά!», λέει χαμογελαστός ο Walter.
Η Icon 1000 X εκπνέει μέσω μιας εξάτμισης Supertrapp και πατάει πάνω σε λάστιχα TKC-80 της Continental, γιατί «έχουν ψηλό προφίλ και δουλεύουν καλά σε κάθε είδους έδαφος».
– Οι Ural είναι έτσι κι αλλιώς από τις πιο σκληροτράχηλες μοτοσυκλέτες του κόσμου, έχοντας εξελιχθεί επί δεκαετίες με στόχο την επιβίωση στα άγρια, ανεξημέρωτα εδάφη της Σιβηρίας και των Ουραλίων Ορέων.
Όμως στην έκδοση «Quartermaster» ανυψώνεται σε ανώτερο επίπεδο επιβιωσιμότητας, έτοιμη για τον Αρμαγεδδώνα; …τον πυρηνικό όλεθρο;
Μετά απ’ όλα αυτά ελπίζουμε μόνο για την επόμενη συνέχεια του Mad Max!
Δείτε το βίντεο…