Η Bimota ζήτησε να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα της BMW S1000RR στο επόμενο μοντέλο της και η BMW συμφώνησε με χαρά. Και έτσι γεννήθηκε η BB2.

Μετά τη αποκλειστική «δίαιτα κινητήρων Ducati» των τελευταίων ετών, η Bimota αποφάσισε να επιστρέψει στους τετρακύλινδρους εν σειρά, με τους οποίους έφτιαξε το όνομά της, εκεί πίσω στα τέλη της δεκαετίας του ’70.

Κολλημένη ήταν και η αισθητική των μοτοσυκλετών της μικρής ιταλικής εταιρείας, με την πλούσια αλλά ταραχώδη Ιστορία (ούτε η ίδια ξέρει ακριβώς πόσες φορές έχει φτάσει στο χείλος της χρεωκοπίας). Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις Bimota DB7, DB8, DB9 και DB11 για να αντιληφθεί ότι οι σχεδιαστές της έχουν πέσει σε κάποιο είδος «λούμπας» επαναλήψεων.

Η αλλαγή κινητήρα όμως δείχνει να φέρνει και αλλαγή στο στυλ, αν κρίνουμε από τις πρώτες φωτογραφίες από την έκθεση του Μιλάνου. H Sak Art που ευθύνεται για την όψη της BB2, χρησιμοποίησε κάποιες ρετρό γραμμές, ως φόρο τιμής στην πρώτη συνεργασία της Bimota με την BMW, την BB1.

Η BMW περήφανη δηλώνει πως η Bimota επέλεξε τον κινητήρα της S1000RR λόγω του χαμηλού βάρους του (59,9 κιλά) και της κορυφαίας απόδοσης (193 ίπποι @ 13.000 στροφές). Δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται οι δύο εταιρείες.

Το 1995 οι Ιταλοί παρουσίασαν το BB1 Supermono, ένα μονοκύλινδρο σουπερσπόρ μοντέλο με τον κινητήρα τού τότε τρομερά δημοφιλούς BMW F 650. 376 BB1 κατασκευάστηκαν τη διετία 1995 /1996.

Η Supermono ζύγιζε μόλις 167 κιλά και ωθούμενη από τους 48 ίππους του μονοκύλινδρου, έφτανε σε τελική τα 196 χαω. Η ΒΒ2 θα πιάνει αυτά τα χιλιόμετρα με 2α στο κιβώτιο…