Τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε 37 φοιτητικές ομάδες από την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο κατέκτησε ο «Κέρβερος», η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της ομάδας «Tyφoon MotoRacing UoWM» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στον Διεθνή διαγωνισμό Motostudent VI, που διεξήχθη από 15-18 Ιουλίου 2021, στην πίστα Motorland – Aragon της Ισπανίας.
Η ομάδα του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας έλαβε 680,7 μόρια στην γενική κατάταξη και κατέλαβε την 2η θέση, πίσω από την Ομάδα “2WheelsPolTO” του Πολυτεχνείου του Τορίνο, αφήνοντας όμως πίσω τις ομάδες από Πολυτεχνεία με σημαντική παράδοση στο θεσμό του Motostudent όπως του Πολυτεχνείου της Ρώμης, Μιλάνου, Βαρκελώνης Μαδρίτης και Πολυτεχνεία της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Στην 8η θέση με 574,4 μόρια κατετάγη η ομάδα «Panther Racing Auth» του ΑΠΘ.
Ο επιβλέπον της ομάδας αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Δημήτρης Γιαγκόπουλος μιλώντας στο ΑΠΕ ΜΠΕ ανέφερε ότι «η διάκριση της ομάδας είναι σημαντική μιας και σε αυτή την διοργάνωση οι φοιτητές μας σχεδόν σε όλα τα στάδια του διαγωνισμού τόσο στο θεωρητικό μέρος όσο και στα αγωνιστικά τεστ εντός πίστας, έλαβαν μεγαλύτερες βαθμολογίες από ομάδες που στις προηγούμενες διοργανώσεις υπερτερούσαν». Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος στην πίστα της Αραγονίας ο «Κέρβερος» με αναβάτη τον Σπύρο Παπαγεωργίου έμπειρο οδηγό αγώνων έλαβε την 6η θέση.
Η ομάδα ιδρύθηκε το 2014 και σήμερα απαρτίζεται από 23 φοιτητές με επιβλέποντα τον αναπληρωτή καθηγητή Δημήτρη Γιαγκόπουλο, ο οποίος εποπτεύει την δουλειά της από την ημέρα της ίδρυσης της. Έλαβε μέρος στο πρώτο της διαγωνισμό το 2016, ακολούθησε ο διαγωνισμός του 2018 με την «Χίμαιρα» όπου η ομάδα έλαβε δύο πρωτιές για τις επιδόσεις της στο κατασκευαστικό μέρος του αγωνιστικού πρωτότυπου και ακολούθησε ο σημερινός διαγωνισμός που πραγματοποιήθηκε μετά από δύο αναβολές εξαιτίας της πανδημίας.
Η ομάδα της «Tyφoon MotoRacing UoWM» σε αυτό το διαγωνισμό κατέβηκε με άγριες διαθέσεις. Αν και η πανδημία με τα απανωτά λοκ -ντάουν δημιούργησε προβλήματα στη δουλειά και τον συντονισμό ως προς την κατασκευή μερών της μοτοσυκλέτας, ωστόσο αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο για την ομάδα που σχεδίασε και κατασκεύασε από την αρχή τη νέα μοτοσυκλέτα εφαρμόζοντας πληθώρα σχεδιαστικών και κατασκευαστικών καινοτόμων ιδεών.