Η Indian αποκάλυψε με κάθε επισημότητα στην έκθεση Intermot 2018 την πολυαναμενόμενη FTR 1200, μια μοτοσικλέτα με αγωνιστικό DNA καθώς βασίζεται στην FTR 750 που έχει σαρώσει νίκες και τίτλους στο Πρωτάθλημα flat track στις ΗΠΑ.
Το μοντέλο παραγωγής θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, την Base και την S.
Και οι δυο χρησιμοποιούν έναν νέο δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα χωρητικότητας 1.203 κ. εκ που αποδίδει 120 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 115.2 Nm ροπής στις 6,000 σ.α.λ.
Το μοτέρ συνδυάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων και συμπλέκτη ολίσθησης, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και αποτελείται από χαλύβδινους σωλήνες, ενώ το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το βάρος της απλής έκδοσης είναι στα 220 κιλά, ενώ της S είναι 221.
Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με αναρτήσεις της Sachs, οι οποίες στην έκδοση S είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Το σύστημα πέδησης φέρει την υπογραφή της Brembo. Μπροστά συναντάμε δύο δίσκους διαμέτρου 320mm που συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες monoblock και πίσω έναν δίσκο διαμέτρου 260mm και διπίστονη δαγκάνα.
Η μοτοσικλέτα είναι εφοδιασμένη με αρκετά ηλεκτρονικά καλούδια όπως ABS, traction control, stability control και wheelie control.
Η έκδοση S συνοδεύεται από οθόνη αφής 4,3 ιντσών, ενώ η απλή διαθέτει TFT 4 ιντσών και θύρα USB.
Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών χαρτογραφήσεων κινητήρα αναλόγως με το στυλ και τις συνθήκες οδήγησης: Standard, Sport & Rain.
Η απλή έκδοση διατίθεται μόνο στο χρώμα Thunder Black, ενώ η S σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: Titanium Metallic over Thunder Black Pearl, Indian Motorcycle Red over Steel Gray & Race Replica.