Η Daytona συνεχίζει να διευρύνει την γκάμα της και να προσφέρει εναλλακτικές προτάσεις για διαφορετικές ανάγκες και στυλ οδήγησης. Το Cityplay, αποτελεί την «τσοπεράδικη» εκδοχή της εταιρίας.
Άνετο, προσφέρει εργονομία κι έρχεται να μετατρέψει τη μετακίνηση σε παιχνίδι. Απλό, λιτό, όσο και λειτουργικό, έρχεται να δώσει λύσεις στην καθημερινότητα και τον ασφυκτικό κλοιό της πόλης.
Η σχεδίασή του, αντανακλά το στυλ και την αίσθηση μεγάλης μοτοσικλέτας. Τα ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα, με φώτα πορείας αλογόνου και τα υπόλοιπα τύπου LED, κάνουν το Cityplay εντυπωσιακό.
Προσφέρει σημαντική αυτονομία, καθώς η χαμηλή κατανάλωση συνδυάζεται με 13,4 λίτρων ρεζερβουάρ. Ο τετράχρονος διβάλβιδος κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 11,0 PS και με μειωμένους κραδασμούς, λειτουργεί ομαλά προσφέροντας άνεση στην οδήγηση.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διαδρομή 121mm, ενώ τα πίσω αμορτισέρ δέχονται ρύθμιση της προφόρτισης σε 5 θέσεις. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένα ισχυρό δισκόφρενο 240 mm με δαγκάνα 2 εμβόλων εμπρός κι ένα ταμπούρο 153 mm για τον πίσω τροχό.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται φώτα Alarm, κεντρικό και πλαϊνό σταντ με βαλβίδα ασφαλείας, μίζα και μανιβέλα, ενώ μια πρακτική, υψηλής ποιότητας σχάρα αποσκευών με ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, συμπληρώνει οπτικά το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Το ταχύμετρο είναι αναλογικό και περιλαμβάνει στροφόμετρο και ηλεκτρονική ένδειξη στάθμης βενζίνης, ενώ το χαμηλό ύψος σέλας (760mm), διευκολύνει το χειρισμό της μοτοσυκλέτας απ’ όλα τα αναστήματα.
Το βάρος ανταγωνίζεται εκείνο των scooter, καθώς με τα μόλις 120 κιλά του και του μεγάλους μοχλούς που προσφέρει το τιμόνι, γίνεται εξαιρετικά εύκολο στην οδήγηση.
Διατίθεται σε δύο χρώματα, χρυσαφί και μαύρο, ενώ η τιμή του είναι 1.795 ευρώ.
Θανάσης Χούντρας