Καυτές είναι οι φήμες που διέρρευσαν πριν λίγες ώρες και οι οποίες κάνουν λόγο για ολική επαναφορά της Honda στο supersport προσκήνιο, με πιθανότητα ακόμα και για τρεις νέες μοτοσικλέτες στην κατηγορία! Η κίνηση αυτή είναι κάτι περισσότερο από επιτακτική, αφού η Ηonda θα πρέπει απαραιτήτως να απαντήσει στον ανταγωνισμό, ο οποίος είτε έχει ήδη ανανεώσει τις supersport ναυαρχίδες του, είτε έχει ανακοινώσει την επικείμενη ανανέωση τους, όπως έκανε η Suzuki με το concept GSX-R 1000, στην EICMA. Σύμφωνα λοιπόν με δημοσίευμα της βρετανικής MCN, η Honda εξετάζει αυτή την στιγμή ένα σενάριο το οποίο περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές μοτοσικλέτες: ένα πλήρως ανανεωμένο CBR1000RR Fireblade, ένα RVF1000 με V4 κινητήρα και μια πιο προσιτή έκδοση της εξωτικής RC213 V-S. Πώς όμως έγιναν γνωστά όλα αυτά; Η MCN είχε εντοπίσει κατά καιρούς, κάποια προς κατοχύρωση σχέδια του Big-H, που αφορούσαν σε μια V4 supersport μοτοσικλέτα, πέραν της RC213 V-S.  Κατά την διάρκεια της EICMA  λοιπόν, έθεσε  ένα  σχετικό ερώτημα στον επικεφαλής  του τμήματος έρευνας και σχεδιασμού για τις μοτοσικλέτες δρόμου της Honda, ο οποίος φέρει το πραγματικά άκυρο για την θέση όνομα, Tetsuo… Suzuki! Αν και συνήθως οι Ιάπωνες είναι «στρείδια» σε ότι αφορά στις πληροφορίες που παρέχουν, ο Suzuki αποδείχθηκε, προς έκπληξη του δημοσιογράφου, λαλίστατος και δήλωσε τα εξής: «Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία projects, τα οποία εξετάζουμε πολύ σοβαρά. Η κατηγορία (των supersport), έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια και αυτό είναι κάτι που λαμβάνουμε σοβαρά υπ όψιν, προκειμένου να καταλήξουμε σε αποφάσεις. Έχουμε λοιπόν ανοικτά τα ενδεχόμενα μιας πλήρους ανανέωσης του Fireblade, το RVF1000 για το οποίο ρωτήσατε (εννοεί για τις πατέντες που αλίευσε η MCN) και επίσης μια πιο οικονομική έκδοση της RC-213 V-S. Θα τα μελετήσουμε και τα τρία παράλληλα και δίνοντας τους την ίδια βαρύτητα αλλά μάλλον η τελική μας επιλογή για παραγωγή, θα αφορά σε ένα, ή δύο εξ αυτών. Σε ότι αφορά στο Fireblade, δεν θα θέλαμε η ανανέωση του να γίνει με αυτοσκοπό την δημιουργία μια ακραίας και απόλυτης μοτοσικλέτας, όπως για παράδειγμα το R1M της Yamaha. Η φιλοσοφία του concept Firebade δεν ήταν ποτέ αυτή, δεν είναι αυτός ο ρόλος της μοτοσικλέτας.  Η φιλοσοφία είναι να δημιουργήσουμε μια εύχρηστη μοτοσικλέτα δρόμου (supersport προφανώς). Πέραν αυτού, υπάρχει και η πιθανότητα παραγωγής της RVF1000 ως μιας φθηνότερης έκδοσης της RC213 V-S, χρησιμοποιώντας δηλαδή αυτή (την RC213 V-S) ως πλατφόρμα εξέλιξης». Ανακεφαλαιώνουμε λοιπόν, με βάση τα λεγόμενα του κυρίου Tetsuo Suzuki για το τι μπορούμε να περιμένουμε από την Honda:

Πλήρης ανανέωση του CBR1000RR Fireblade

supersport3 …κάτι που εκτιμούμε ότι είναι η πεπατημένη οδός και το πιθανότερο όλων των σεναρίων. Σαφέστατη και ξεκάθαρη βέβαια η δήλωση ότι δεν θα πρόκειται για κάποιο ακραίο, αυστηρά προσανατολισμένο για χρήση πίστας μοντέλο αλλά για μια ολοκληρωμένη και φιλική supersport μοτοσικλέτα, η οποία θα μπορεί να κινείται με ευκολία στο δρόμο αλλά και να λαμβάνει εξίσου άνετα μέρος σε track days.

RVF100

Αν το Fireblade αναλάβει ένα πιο χαλαρό ρόλο, τότε η Honda θα πρέπει κάπως να εκπροσωπηθεί στην κατηγορία των «υπερπολεμικών» μοντέλων και των extreme εκδόσεων που έχει δημιουργήσει ο ανταγωνισμός. To RVF1000 θα μπορούσε να αποτελέσει αυτή την μοτοσικλέτα, ειδικά αν βασιστεί πάνω στην «μόλις βγήκα από τα paddocks των MotoGP» RC213 V-S.

«Προσιτή» έκδοση RC213 V-S

supersport5 Ίσως το λιγότερο πιθανό σενάριο κατά τη γνώμη μας, καθότι δεν έχει νόημα να κάνεις downgrade σε μια μοτοσικλέτα κύρους όπως είναι η RC213 V-S για να δημιουργήσεις μια νέα έκδοση …downgraded «κύρους».  Η RVF1000, θα μπορούσε άνετα να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στο Fireblade και στην RC213 V-S, χωρίς να υποχρεωθεί η Honda σε «εκπτώσεις» οποιουδήποτε είδους. Πηγή: mototriti.gr