Λίγες χιλιάδες προνομιούχοι χρήστες του Netflix φαίνεται πως έχουν αποκτήσει ειδική πρόσβαση σε περιεχόμενο της δημοφιλούς πλατφόρμας – TV shows και ταινίες – προτού αυτό κυκλοφορήσει επίσημα, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Το «κρυφό κλαμπ» έχει αξιοποιηθεί για να βοηθήσει τον γίγαντα του streaming να εξαλείψει τυχόν προβλήματα που σχετίζονται με τα προγράμματά του για να ανοίξει το δρόμο για μια απρόσκοπτη ροή για τους 223 εκατομμύρια συνδρομητές του.
Αν και μόλις 2.000 μέλη είναι εγγεγραμμένα, η πλατφόρμα φέρεται να ξεκλειδώνει την αποκλειστική πύλη στις αρχές του επόμενου έτους για δεκάδες χιλιάδες από όλο τον κόσμο, αναφέρει το δημοσίευμα.
Το ειδικό αυτό πρόγραμμα, που αποκαλείται Netflix Preview Club, ξεκίνησε περισσότερο από έναν χρόνο πριν. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως τα μέλη συμμετέχουν σε έρευνες αφού παρακολουθήσουν ακυκλοφόρητο περιεχόμενο. Τα σχόλια φέρεται να έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ταινία του 2021 «Don’t Look Up», με τους συμμετέχοντες να προτείνουν η ταινία να γίνει πιο κωμική και λιγότερο σοβαρή.
Το 2021, στην πλατφόρμα Reddit ορισμένοι είχαν υποστηρίξει ότι είχαν λάβει μια πρόσκληση για την πολυπόθητη κλίκα.
«Ναι, ισχύει. Παρακολουθείς πρωτότυπες ταινίες του Netflix προτού κυκλοφορήσουν και απαντάς σε ερωτηματολόγιο σχετικά με αυτές. Πρέπει και να υπογράψεις ένα συμβόλαιο εμπιστευτικότητας γιατί πραγματικά δεν έχουν κυκλοφορήσει και βρίσκονται στο τελικό στάδιο του μοντάζ», έγραψε ένας χρήστης.
«Αποκτάς έναν ειδικό λογαριασμό Netflix και μετά σου στέλνουν email όταν έχουν μια ταινία για να παρακολουθήσεις. Συνήθως πρέπει να παρακολουθήσεις και να κάνεις review μέσα σε μία εβδομάδα».
Δεν είναι ξεκάθαρο πώς επιλέγονται αυτά τα ελίτ μέλη, όπως υποστηρίζει η New York Post που έδωσε συνέχεια στο ρεπορτάζ, επικοινωνώντας με το Netflix για κάποιο σχόλιο.
Η εταιρεία έχει βρεθεί αντιμέτωπη με δύο συνεχόμενα τρίμηνα, στη διάρκεια των οποίων καταγράφεται απώλεια συνδρομητών και αναμένεται να συνεχίσει να δαπανά για νέες εκπομπές και ταινίες έως και περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Η αύξηση των συνδρομητών επανήλθε το τρίτο τρίμηνο.