Τα συναισθήματα στο σπίτι του GNTM 5 ήταν ανάμεικτα, με τα κορίτσια να συγκινούνται στο επεισόδιο της Τρίτης (15/11), διαβάζοντας το γράμμα αποχαιρετισμού της Ζωής, που αποχώρησε στο τελευταίο πλατό.

Η Ραφαέλα, που κέρδισε την καλύτερη φωτογραφία, μοιράστηκε τις σκέψεις της για το πού θα δώσει τα μειονεκτήματα στην επόμενη φωτογράφιση. Από την άλλη πλευρά, η Βικτώρια, εμμένοντας στην άποψή της για τη Ραφαέλα, δημιούργησε ερωτηματικά στις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες για τη συμπεριφορά της.

Το μήνυμα στην οθόνη της τηλεόρασης ερμηνεύτηκε από τα μοντέλα ως… βαρκάδα, ιδέα που ενίσχυσε λίγο αργότερα κι ο make-up artist, Μάνος Κατρίνης. Στο location της φωτογράφισης ο Τάσος Σοφρωνίου, ο Γιώργος Καράβας και η Mary Vitinaros, καλωσόρισαν τα μοντέλα και έδωσαν υποσχέσεις για dolce vita και την ουσία της καλής ζωής, ζητώντας να ποζάρουν ως… υπερπλούσιες Ιταλίδες στο Αμάλφι!

Τα κορίτσια κλήθηκαν να φωτογραφηθούν εν πλω για την καμπάνια γνωστού τζιν, σε τρία διαφορετικά σημεία ενός ονειρεμένου ιστιοπλοϊκού. Οι λήψεις τους έφεραν την υπογραφή του καταξιωμένουν φωτογράφου μόδας, Νίκου Βαρδακαστάνη.

Η δοκιμασία αυτή ήρθε και με ένα πολύ σημαντικό αβαντάζ. Όπως ανακοίνωσε ο Γιώργος Καράβας, ο Τάσος Σοφρωνίου και η Mary Vitinaros, θα βοηθούσαν τη Ραφαέλα στα μισά της φωτογράφισής της, έτσι ώστε να είναι καλύτερο το αποτέλεσμα. Η Ραφαέλα θα μπορούσε να δώσει το συγκεκριμένο αβαντάζ και σε μια από τις συμπαίκτριες της. Η παίκτρια επέλεξε τη Γεωργιάννα. «Έχω ενθουσιαστεί, περιμένω να φωτογραφηθώ!», δήλωσε η Γεωργιάννα.

Η Ραφαέλα μοίρασε και τα ντεζαβαντάζ του μισού χρόνου για την ίδια φωτογράφιση. Πρώτη της επιλογή ήταν η Βικτώρια που της έδωσε το ντεζαβαντάζ την προηγούμενη φορά, αλλά κι η Γρηγοριάννα.

Για το τέλος της απαιτητικής μέρας οι κριτές κράτησαν μια έκπληξη για τα μοντέλα και όλοι μαζί αποβιβάστηκαν σε μια παραλία για ένα beach party υψηλών προδιαγραφών. Η διασκέδαση, ο χορός κι η ξεγνοιασιά ήταν ό,τι έπρεπε για τα μοντέλα, παίρνοντας δυνάμεις για το πλατό.

Ποιο μοντέλο πήρε την – πολύ κρίσιμη – καλύτερη φωτογραφία;

Οι τρεις κριτές, μαζί με την guest judge Μαρίνα Βερνίκου, εξήγησαν στα μοντέλα πως κάποιες φορές το modeling είναι σαν να κάνεις… ζογκλερικά: τα δεδομένα είναι πολλά και όποια δεν τα λαμβάνει υπόψιν της, χάνει την ισορροπία και στο τέλος χάνει και το παιχνίδι, που ήταν ολοκληρωτικά στο χέρι της.

Την πολύ κρίσιμη καλύτερη φωτογραφία της ημέρας κέρδισε η Κότυ.

Όπως ανακοίνωσε η Βίκυ Καγιά, το κορίτσι που θα κέρδιζε στη δοκιμασία θα γίνει η μούσα του Νίκου Αλιάζη για το 2023, ενώ θα λάβει ως δώρο του ρούχο που φόρεσε στο σετ του GNTM.

Η Κότυ έβαλε τα δυνατά της και κατάφερε να πετύχει το καλύτερο «κλικ» της ημέρας, με τους κριτές να την αποθεώνουν στο πλατό.

Μαζί της στις top 2 βρέθηκε και η Μάρα, η οποία είχε επίσης μία υπέροχη λήψη που εντυπωσίασε τους κριτές.

Αποχώρησε το μεγάλο φαβορί – Χαιρετάμε το Golden Pass

Σαν βόμβα «έσκασε» τώρα η αποχώρηση. Τη χειρότερη λήψη στη δοκιμασία στο σκάφος, συγκριτικά με όλες τις παίκτριες, είχε η Κάτια, το golden pass του διαγωνισμού.

Η παίκτρια που κέρδισε το golden pass του φετινού διαγωνισμού και κατάφερε να «κλέψει» την καρδιά όλων των κριτών από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι της στο πλατό του GNTM, αποχώρησε μετά την αποτυχημένη, τελευταία της, λήψη.

Συγκεκριμένα, η Κάτια βρέθηκε bottom two μαζί με τη Μαρία και ανακοίνωσε πως θέλει να αποχωρήσει γιατί αισθάνεται, όπως είπε, πως έχει φτάσει στα όριά της. Δεν μπορεί να αντέξει άλλο. Γνωρίζει ότι στο μόντελινγκ χρειάζεται να έχεις γερό στομάχι αλλά δεν μπορεί να συνεχίσει, δεν αντέχει τη βαριά κριτική.

«Θέλω να αποχωρήσω, όποια και να είναι η φωτογραφία, έχω φτάσει στα όριά μου, θέλω να βγω έξω, το έχω σκεφτεί καλά», είπε η Κάτια, ενώ λίγα λεπτά μετά η Βίκυ Καγιά της ανακοίνωσε πως πράγματι ήταν εκείνη που θα αποχωρούσε μετά την απόφαση των κριτών, καθώς η φωτογραφία της Μαρίας ήταν λίγο καλύτερη από τη δική της.

Κανένα μοντέλο δεν περίμενε την αποχώρηση της Κάτιας, με τις περισσότερες να αναφέρουν πως η φωτογραφία της Αλεξίας (3η χειρότερη φωτογραφία) ήταν για αποχώρηση και όχι εκείνη της 29χρονης από την Ουκρανία.