Κονταροχτυπήθηκαν τα προγράμματα που μεταδόθηκαν το βράδυ της Τετάρτης από τα κανάλια για να πάρουν την πρωτιά στην μάχη της τηλεθέασης.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η κόντρα είχε άρωμα μυθοπλασίας, με Άγριες Μέλισσες, Σασμό και Γη της Ελιάς να ξεχωρίζουν.

Στο γενικό σύνολο, οι Άγριες Μέλισσες σημείωσαν μέσο όρο 26%, ακολούθησε η Γη της Ελιάς με 24,6% και ο Σασμός με 23,4%. Το Bachelor βρέθηκε στο 12,4% και από εκεί και κάτω μονοψήφια.

Όσον αφορά το δυναμικό κοινό, ο Σασμός διατήρησε την πρωτιά με 24,8%, οι Άγριες Μέλισσες ακολούθησαν σε απόσταση αναπνοής με 24,6% και η Γη της Ελιάς με 20,8%. Το Bachelor είχε μέσο όρο 10,3% και μετά μονοψήφια ποσοστά για τα υπόλοιπα προγράμματα.

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 26%

Γη της Ελιάς – 24,6%

Σασμός – 23,4%

The Bachelor – 12,4%

Game of Chefs – 6,2%

Έρωτας με διαφορά – 5%

Top Chef – 4,5%

Σε ξένα χέρια – 3%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σασμός – 24,8%

Άγριες Μέλισσες – 24,6%

Γη της Ελιάς – 20,8%

The Bachelor – 10,3%

Έρωτας με διαφορά – 7,3%

Game of Chefs – 5,6%

Σε ξένα χέρια – 2,9%

Top Chef – 2,8%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.