«Η σειρά «Sex, Love & goop» διερευνά τι σημαίνει να είσαι πραγματικά οικείος σε μια σχέση: να εκφράζεις τους βαθύτερους φόβους και επιθυμίες σου και να αποδέχεσαι αυτούς των συντρόφων σου. Μια συνέχιση της αποστολής του Goop να βοηθήσει το κοινό μας να κυνηγήσει την άφατη δύναμη των δικών του δυνατοτήτων, η σειρά είναι ένα εργαλείο για να βρούμε περισσότερη ευχαρίστηση και σύνδεση στη ρομαντική μας ζωή. Και είναι γεμάτη μαθήματα που θα ήθελα να είχα μάθει πριν από χρόνια. Ανυπομονώ να τη δείτε όλοι – μπορείτε να το συντονιστείτε στην πλατφόρμα Netflix στις 21 Οκτωβρίου».
Με την παραπάνω ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram η Γκουίνεθ Πάλτροου σύστησε στο κοινό την νέα της επαγγελματική δουλειά, τον ρόλο της ως sex coach στην καινούργια σειρά του Netflix που έκανε πρεμιέρα χθες.
Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός και επιχειρηματίας της εταιρείας Goop beauty and wellness brand, μια φίρμα και σεξουαλικής ευεξίας, η οποία λανσάρει και γυναικεία ερωτικά βοηθήματα αυτοφροντίδας ανέφερε σε συνέντευξή της στο The Associated Press ότι η σειρά έξι επεισοδίων, έχει στόχο τη βελτίωση των σχέσεων και της σεξουαλικής ζωής έξι θαρραλέων ζευγαριών.
Τα έξι ζευγάρια περιλαμβάνουν άτομα διαφορετικής ηλικίας, φυλής και σεξουαλικού προσανατολισμού που εργάζονται με ειδικούς για να μάθουν νέους τρόπους να βλέπουν ο ένας τον άλλον και ν’ αυξάνουν την οικειότητα, ενώ χρησιμοποιούν μεθόδους και εργαλεία για να ενισχύσουν τις σχέσεις τους μέσω πιο ευχάριστου σεξ.
Μία από τις αποστολές της εταιρείας Goop είναι να ενθαρρύνει την περιέργεια και να «εξαλείψει την ντροπή γύρω από τη γυναικεία σεξουαλικότητα» μέσω του περιεχομένου και των προϊόντων της. Η Πάλτροου λέει ότι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να το πετύχεις αυτό από το να μιλάς για το σεξ και να δίνεις στους ανθρώπους την άδεια να ζητούν αυτό που θέλουν στην κρεβατοκάμαρα.
«Η γυναικεία ευχαρίστηση εξακολουθεί να θεωρείται ταμπού και νομίζω ότι αν κοιτάξετε πίσω σε όλη την ιστορία και καταλάβετε πως ελέγχοντας τη γυναικεία ευχαρίστηση ή την έλλειψή της ή, ξέρετε… διαχωρίζοντας την ευχαρίστηση από την ηθική, είναι ένας τρόπος να κάνετε τις γυναίκες να μην αισθάνονται πλήρως οι ίδιες» είπε.
Οι ειδικοί της σειράς – ένας Sexological Bodyworker, ένας προπονητής Tantra, ένας Sacred Intimacy και ένας Erotic Wellness coach – βοηθούν τα ζευγάρια μέσα από βαθιές συζητήσεις και σωματικές ασκήσεις.
Πολλά ζευγάρια προσφέρθηκαν εθελοντικά να συμμετέχουν στη σειρά με την ελπίδα να εργαστούν μέσω διαφωνιών ή στάσεων απέναντι στο σεξ, που κυμαίνονταν από διαφορετικά επίπεδα επιθυμίας έως παράπονα για απώλεια της φυσικής σπίθας σε μια σχέση.
Μερικές από τις συνεδρίες που δείχνουν ζευγάρια να πειραματίζονται με sex toys και αξεσουάρ, όπως κουπιά, δεμένα μάτια και ένα μεταλλικό «νύχι Wolverine», είναι σίγουρο ότι θα τραβήξουν την προσοχή.
Η εταιρεία της Πάλτροου τώρα η Goop ελέγχεται εξονυχιστικά για την προώθηση μη συμβατικών προϊόντων και εμπειριών στην προσπάθεια εκπαίδευσης των καταναλωτών και η διάσημη ηθοποιός ήταν ένας εύκολος στόχος για τον κόσμο να την επικρίνει για την επιχείρησή της αυτή ως το αναγνωρίσιμο πρόσωπο που οδηγεί τη μάρκα.
Ανάμεσά σ’ αυτούς, όμως, δεν είναι όπως αποκάλυψε η ίδια η 49χρονη ηθοποιός σε συνέντευξη της στην εκπομπή της Έλεν Ντε Τζένερις ο 15χρονος γιος της Μωυσής και η 17χρονη κόρη της Απλ. Ο Μωυσής της είπε πρόσφατα ότι «για μια στιγμή ντράπηκε που η Goop πούλησε δονητές», αλλά στη συνέχεια συνειδητοποίησε πως τελικά αυτό που κάνει η μητέρα του είναι υπέροχο γιατί κάνει τους ανθρώπους να μην ντρέπονται να αγοράσουν κάτι που επιθυμούν και τους ευχαριστεί και την αποκάλεσε «φεμινίστρια».
Μπορεί τώρα η Goop να θέλει να εκπαιδεύσει και να ενδυναμώσει, αλλά είναι επίσης μια επιχείρηση τελικά και έτσι καθόλου τυχαία την ίδια περίοδο που ξεκινάει η σειρά «Sex, Love & goop», ο ιστότοπος της φίρμας προωθεί επίσης δύο νέα προϊόντα: έναν δονητή και ένα συμπλήρωμα για τη γυναικεία λίμπιντο.