Στην πρώτη δημόσια συμμετοχή σε Q&A (Ερώτηση&Απάντηση) του ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου του δημοφιλέστερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ εξήγησε το όραμά του για το «ιδανικό News Feed» -όπως τουλάχιστον το φαντάζεται ο ίδιος- τη σελίδα, όπου κάθε χρήστης του Facebook έχει την ευκαιρία να δει μια συνεχή ροή «ειδήσεων/ιστοριών».
«Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε την τέλεια, προσωποποιημένη εφημερίδα για κάθε άνθρωπο στον κόσμο» είπε ο νεαρός επιχειρηματίας και συνέχισε: «Προσπαθούμε να προσωποποιήσουμε την εμπειρία της χρήσης, προκειμένου να εμφανίζουμε στους χρήστες αυτά που θα έβρισκε πιο ενδιαφέροντα ο καθένας για τον εαυτό του».
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, ο «κ. Facebook» είπε ακόμη, ότι κάθε χρήστης εκτίθεται σε περισσότερες από 1.500 ιστορίες την ημέρα, όμως ένας μέσος χρήστης βλέπει περίπου 100 ιστορίες την ημέρα στο News Feed του.
Προκειμένου να μεγιστοποιηθεί αυτή η εμπειρία, ο Ζούκερμπεργκ εργάζεται με μια ομάδα μηχανικών, με σκοπό να «αποκρυπτογραφήσουν» τη συμπεριφορά των χρηστών και να «πιάσουν» τα σήματα που αποκαλύπτουν τι είδους περιεχόμενο θα ενδιέφερε περισσότερο κάθε χρήστη.
«Αυτό σημαίνει ότι αν οι εταιρείες μοιράζονται περιεχόμενο που ενδέχεται να τους είναι χρήσιμο, θα τους εμφανίζουμε αυτό. Αν όμως, το περιεχόμενο των εταιρειών δεν τους ενδιαφέρει, μπορεί να μην τους το δείχνουμε, γιατί για κάποιους χρήστες μπορεί να είναι πιο σημαντικό να μάθουν αν το μωρό που απέκτησε κάποιος φίλος τους είναι καλά» είπε ακόμη ο ίδιος.
Το Facebook έχει «στρατολογήσει» μια ολόκληρη ομάδα ειδικών, προκειμένου να φτιάξουν τον τέλειο αλγόριθμο, ο οποίος θα μπορούσε να προβλέπει και να τροφοδοτεί με το κατάλληλο περιεχόμενο κάθε ξεχωριστό χρήστη, είτε πρόκειται για κάποια είδηση, είτε για μια φωτογραφία από κάποιο φίλο τους.