Τριήμερο με πρωτιές ήταν αυτό που πέρασε για τον Alpha. Ενημέρωση, μυθοπλασία και ψυχαγωγία κατάφεραν να σκαρφαλώσουν στην κορυφή της τηλεθέασης κατά το τριήμερο 27,28 και 29 Νοεμβρίου.
Ειδικότερα, ο Alpha ήταν πρώτος και τις τρεις ημέρες στο σύνολο ημέρας στο κοινό ηλικίας 18-54.
Συγκεκριμένα ο Alpha την Παρασκευή κατέγραψε 13,9%, το Σάββατο 12,9% και την Κυριακή 15,1%.
Επίσης, το Σάββατο 28 Νοεμβρίου, ο Alpha ήταν πρώτος και στο off peak στα 18-54 με 15,2% και στο σύνολο με 17,3%. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων ήταν την Παρασκευή πρώτο στο σύνολο με 16% , το Σάββατο πρώτο στο 18-54 με 15,5% και την Κυριακή στα 18-54 με 17,9%.
Αναλυτικότερα:
Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου η σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», το reality «The Bachelor» και η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη «Φως στο τούνελ» σκαρφάλωσαν στην κορυφή.
Το «Μην Αρχίζεις τη μουρμούρα» παρακολούθησαν έστω και ένα λεπτό, 1.931.000 τηλεθεατές. Στο σύνολο κοινού σημείωσε 18,9%, ενώ στην ίδια κατηγορία ήταν και slot winner με 17, 8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι για άλλη μια φορά οι γυναίκες έδειξαν την προτίμησή τους, αφού σε επιμέρους κοινό η σειρά σημείωσε 21,6%.
Το τελευταίο επεισόδιο του reality «Bachelor» σημείωσε τα καλύτερα νούμερα της σεζόν στο δυναμικό κοινό, με 22.2%, ενώ στο σύνολο είχε 19.9%. Το reality ήταν ταυτόχρονα πρώτο και στη ζώνη προβολής του με 20.9% στο δυναμικό και 18.7% στο σύνολο του κοινού. Το «Bachelor» ήταν Νο1 στο TOP 10 των δημοφιλέστερων προγραμμάτων της ημέρας, ενώ περισσότεροι από 2.200.000 άνθρωποι συντονίστηκαν έστω και για 1’ για να παρακολουθήσουν όλα όσα συμβαίνουν στη βίλα της αγάπης.
Πρώτη έκοψε το νήμα της τηλεθέασης και η Αγγελική Νικολούλη με το «Φως στο τούνελ», στη ζώνη προβολής του, σημειώνοντας 17,4% στο σύνολο κοινού με 1.420.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν την εκπομπή έστω για 1 λεπτό.
Σαββατοκύριακο 28- 29 Νοεμβρίου 2020:
Δυναμική παρουσία και τα Σαββατοκύριακα αποδεικνύει ότι έχει ο Alpha. Συγκεκριμένα, ο Νίκος Μάνεσης με το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» τερμάτισε πρώτος στο σύνολο κοινού αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 και αυτό το Σαββατοκύριακο. Στο σύνολο κοινού το Σάββατο 28 Νοεμβρίου άγγιξε το 24,3% στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό έφτασε το 18,7%, ενώ 1.346.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο, το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση».
Την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 1.877.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω για 1 λεπτό με τον Νίκο Μάνεση. Στη ζώνη προβολής του σημείωσε ποσοστό 25,6% στο σύνολο κοινού και 21,6% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Στην κορυφή βρέθηκε και η Ναταλία Γερμανού με την εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» καθώς 2.045.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω για 1 λεπτό στον Alpha για να παρακολουθήσουν τη ψυχαγωγική εκπομπή.
Το 17,6% στο σύνολο κοινού τοποθέτησε τη Ναταλία Γερμανού στην κορυφή του Σαββάτου 28 Νοεμβρίου. Στο δυναμικό κοινό 18-54 η αγαπημένη μεσημεριανή συνήθεια του Σαββατοκύριακου έφτασε το 15,8% στη ζώνη προβολής της, ενώ 1.721.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω για 1 λεπτό με την εκπομπή. Την Κυριακή 29 Νοεμβρίου στο σύνολο κοινού η τηλεθέαση άγγιξε το 16,7% και στο δυναμικό κοινό το 16,5%.
Με τον Άκη Πετρετζίκη και το «Kitchen Lab» του «μαγείρεψε» η μεγαλύτερη μερίδα τηλεθεατών, φέρνοντας την πιο must εκπομπή μαγειρικής πρώτη στο σύνολο κοινού στη ζώνη προβολής της με 17,9% το Σάββατο 28/11 και 14,2% την Κυριακή 29 Νοεμβρίου, αλλά και πρώτη στο δυναμικό κοινό 18-54 την Κυριακή με 12,5%. Τις συνταγές του Άκη δοκίμασαν , έστω για 1 λεπτο κατά μέσο όρο, 1.219.000 τηλεθεατές.
DEAL: στην κορυφή την εβδομάδα 23-27 Νοεμβρίου
Ο Χρήστος Φερεντίνος και το «Deal» έχουν αγαπηθεί όσο κανένα άλλο τηλεπαιχνίδι και η εκπομπή έχει καθιερωθεί στην απογευματινή ζώνη εδώ και τέσσερις σεζόν. Αυτή την εβδομάδα ο Χρήστος Φερεντίνος ήρθε και πάλι πρώτος στο σύνολο του κοινού στη ζώνη προβολής του με 19,2%, αλλά και στο δυναμικό με 16,9%, Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1 λεπτό 1.414.000 τηλεθεατές, ενώ την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σημείωσε το υψηλότερο μερίδιο της σεζόν στα 18-54 με 19,5%.