Συνεχίζεται για δεύτερη ημέρα η διαδικασία πλειοδοτικής δημοπρασίας των τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών στα γραφεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.
Στην είσοδο του κτιρίου της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας, όπου είναι σε εξέλιξη η δημοπράτηση των τηλεοπτικών αδειών, θυροκολλήθηκε από δικαστικό επιμελητή φάκελος με αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του τηλεοπτικού σταθμού STAR κατά της υποψηφιότητας Καλογρίτσα.
Λίγο αργότερα, δικαστικός επιμελητής θυροκόλλησε ασφαλιστικά μέτρα εκ μέρους του ALPHA και αμέσως μετά του ΑΝΤ1 και του ΣΚΑΪ, ενώ αντίστοιχοι φάκελοι αναμένεται να θυροκολληθούν εκ μέρους και άλλων τηλεοπτικών σταθμών, που συμμετέχουν στη διαδικασία.
Τα ασφαλιστικά μέτρα από το κανάλι της Κάντζας αφορούν τη συμμετοχή στον διαγωνισμό του καναλιού «Ε» (που δεν συμμετέχει στη διαδικασία), της εταιρείας του κ. Καλογρίτσα, της εταιρείας Dimera του Ιβάν Σαββίδη, του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ και της εταιρείας ALTER EGO.
Όπως δήλωσαν στον ΣΚΑΪ οι δικηγόροι των δύο καναλιών, σήμερα ήταν η τελευταία μέρα επίδοσης των αιτήσεων ασφαλιστικών μέτρων, οι οποίες έχουν προσδιοριστεί να συζητηθούν στο Συμβούλιο της Επικρατείας στις 16 Σεπτεμβρίου.
Οι εκπρόσωποι των οκτώ επιχειρηματικών σχημάτων που διεκδικούν τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες βρίσκονται στα ερμητικά κλειστά γραφεία της ΓΓΕΕ από χθες το πρωί, συμμετέχοντας σε μία χρονοβόρα διαδικασία δημοπρασίας, τα αποτελέσματα της οποίας ίσως ανακοινωθούν απόψε ή τα ξημερώματα της Πέμπτης. Κανείς από τους συμμετέχοντες δεν θα βγει από το κτίριο της ΓΓΕΕ πριν και οι τέσσερις άδειες να κατοχυρωθούν στους νικητές, ενώ δεν υπάρχει και δυνατότητα ροής πληροφόρησης από «μέσα προς τα έξω», καθώς ουδείς διαθέτει κινητό τηλέφωνο ή υπολογιστή με σύνδεση στο διαδίκτυο.
Αμετακίνητοι παραμένουν από νωρίς το πρωί, στις θέσεις τους έξω από τη Γραμματεία, και οι δημοσιογράφοι, αναμένοντας «λευκό καπνό» από τη δημοπρασία. Και σήμερα το κτίριο περιφρουρείται από ισχυρότατες δυνάμεις της αστυνομίας, ενώ μία κλούβα αποτρέπει τη θέση και στάθμευση έξω από τα γκαράζ της ΓΓΕΕ.
Βίντεο-Φωτογραφίες: Γιάννης Κέμμος