Τηλεόραση είναι σειρές, ταινίες, ειδήσεις, τηλεριάλιτι, εκπομπές, ψυχαγωγικές και ενημερωτικές. Είναι ποσοστά και μερίδια τηλεθέασης. Είναι όμως και καλλιτεχνική δημιουργία.
Όπως τα δώδεκα καλαίσθητα, χαρούμενα σποτ που βγάζει στον αέρα από τον Φεβρουάριο του 2010 το Mega και όλα μαζί συνθέτουν την εταιρική εικόνα «Mega Μου» του σταθμού.
Η εταιρική καμπάνια του Mega φέτος απέσπασε το χρυσό βραβείο Καλύτερου Σχεδιασμού On-Air Εταιρικής Εικόνας (Best On-Air Branding Design) της Promax, της Διεθνούς Ένωσης Επαγγελματιών Marketing της τηλεόρασης η οποία κάθε χρόνο βραβεύει τις καλύτερες παραγωγές επικοινωνίας (καμπάνιες, τηλεοπτικά σήματα, trailers, κ.ά).
Η εκστρατεία επικοινωνίας «Mega Μου» του Mega, όπως αναφέρει σήμερα η εφημερίδα Τα Νέα, σχεδιάστηκε ώστε να αποπνέει δυναμισμό με το σκεπτικό ότι ο σύγχρονος τηλεθεατής «έχει πάψει προ πολλού να είναι παθητικός δέκτης», κατά το κανάλι.