Στις 30 Μαρτίου τα μέλη της οικογένειας του Μπρους Γουίλις συμπεριλαμβανομένης της πρώην συζύγου του Ντέμι Μουρ και των τριών κοριτσιών τους, δημοσίευσαν μια κοινή δήλωση στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοινώνοντας ότι ο Γουίλις θα αποσυρόταν από την υποκριτική λόγω της πρόσφατης διάγνωσής τους με την ασθένεια της αφασίας.
«Ο Μπρους αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα υγείας και πρόσφατα διαγνώστηκε με αφασία, η οποία επηρεάζει τις γνωστικές του ικανότητες», ανέφερε η δήλωση. «Ως αποτέλεσμα αυτού και με πολλή προσοχή, ο Μπρους απομακρύνεται από την καριέρα που σήμαινε πολλά για εκείνον».
Από την ταύτισή του με τον ήρωα δράσης Τζον Μακλέιν στο σίκουελ ταινιών «Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει», μέχρι την ερμηνεία του σε μικρότερους δεύτερους ρόλους στο «Pulp Fiction» του 1994 και στο «Nobody’s Fool» του 1995, ο Γουίλις εκπλήσσει συνεχώς το κοινό με τις επιλογές του. Για περισσότερα σχετικά με τον Γουίλις, συμπεριλαμβανομένης της άγνωστης δισκογραφικής του καριέρας και του τρόπου με τον οποίο έγραψε ιστορία ταινιών με το αυθεντικό «Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει» του 1988 διαβάστε παρακάτω.
Γεννήθηκε στη Δυτική Γερμανία
Ο Γουόλτερ Μπρους Γουίλις, γιος στρατιωτικού, γεννήθηκε στις 19 Μαρτίου του 1955, ενώ ο πατέρας του ήταν εγκατεστημένος στο Idar-Oberstein της Δυτικής Γερμανίας. Μόλις δύο χρόνια αργότερα, οι γονείς του, Ντέιβιντ και Μαρλέν Γουίλις, μετακόμισαν στο Carneys Point του Νιου Τζέρσεϊ, όπου πέρασε μέρος του χρόνου του τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο Montclair State University δοκιμάζοντας τις δυνάμεις του στην υποκριτική. Μετά το δεύτερο έτος σπουδών του, ο Γουίλις αποφάσισε να εγκαταλείψει το κολέγιο και να κατευθυνθεί στη Νέα Υόρκη για να ακολουθήσει μια καριέρα στην υποκριτική.
Ήταν ένας από τους καλύτερους μπάρμαν στη Νέα Υόρκη
Ενώ περνούσε από οντισιόν για ρόλους υποκριτικής, ο Γουίλις εργαζόταν ως μπάρμπαν στο Chelsea Central στο Upper West Side της Νέας Υόρκης. Σύμφωνα με τον ηθοποιό Τζον Γκούντμαν, ο οποίος γνώριζε τον Γουίλις πριν γίνει διάσημος, ο Γουίλις ήταν αξιοσημείωτος ακόμη και τότε, αναφέρει το mentalfloss.com. «Ο Μπρους ήταν ο καλύτερος μπάρμαν στη Νέα Υόρκη», είπε ο Γκούντμαν στη New York Post το 2017. «Διασκέδαζε ένα ολόκληρο κοινό όλη τη νύχτα. Απλώς συνέχισε την παράσταση. Ήταν καταπληκτικός».
Χάρη στο «Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει» ο Γουίλις άλλαξε για πάντα τους μισθούς του Χόλιγουντ
Ήταν το «Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει» του 1988 που καθιέρωσε τον Γουίλις ως έναν από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς της μεγάλης οθόνης. Η ταινία δράσης για έναν αστυνομικό της Νέας Υόρκης παγιδευμένο σε έναν ουρανοξύστη του Λος Άντζελες με την εν διαστάσει σύζυγό του και μια ομάδα τρομοκρατών αποδείχθηκε, τελικά, ως μια «καυτή» υπόθεση για την 20th Century Fox, η οποία συμφώνησε να πληρώσει στον Γουίλις το τότε αστρονομικό ποσό των 5 εκατομμυρίων δολαρίων για τον ρόλο -ο Ρίτσαρντ Γκιρ και ο Κλιντ Ίστγουντ είχαν προταθεί, επίσης, για τον ρόλο. Εκείνη την εποχή, μεγάλοι σταρ όπως ο Τομ Κρουζ και ο Μάικλ Τζ. Φοξ έπαιρναν περίπου 3 εκατομμύρια δολάρια ανά ταινία. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το mentalfloss.com, έκτοτε οι μισθοί των ηθοποιών της πρώτης γραμμής του Χόλιγουντ άλλαξαν άρδην.
«Ήταν ένα τεράστιο χρηματικό ποσό εκείνη την εποχή», είπε ο Γουίλις στο Entertainment Weekly το 2007. «Και ήμουν ηθοποιός της τηλεόρασης! Την επόμενη μέρα που υπέγραψα τη συμφωνία, ο μισθός κάθε ηθοποιού στο Χόλιγουντ ανέβηκε στα 5 εκατομμύρια δολάρια».
Είχε τη δική του σειρά κινουμένων σχεδίων
Το 1996 ο Γουίλις δάνεισε τη φωνή του στο «Bruno the Kid», μια σειρά κινουμένων σχεδίων για έναν 11χρονο κατάσκοπο ονόματι Bruno που πείθει τους υπευθύνους του ότι είναι πραγματικά ενήλικας. «Bruno», ωστόσο, ήταν το παρατσούκλι του Γουίλις για το μουσικό του alter ego. Το 1987, ο Γουίλις κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ, «The Return of Bruno», ενώ το καρτούν κράτησε μόλις μία σεζόν.
Δεν ολοκλήρωσε ποτέ τα γυρίσματα μιας από τις ταινίες του
Το 1997 ο Γουίλις άρχισε να γυρίζει το «Broadway Brawler», μια ρομαντική κομεντί για έναν ξεχασμένο παίκτη χόκεϋ που ερωτεύεται. Μόλις 20 μέρες μετά τα γυρίσματα, ο Γουίλις χρησιμοποίησε τις δυνάμεις του ως παραγωγού για να απολύσει τον σκηνοθέτη Lee Grant, τον σύζυγο και παραγωγό του Grant Joe Feury, τον διευθυντή φωτογραφίας William Fraker και την υπεύθυνη κοστουμιών Carol Oditz -φέρεται να είχαν δημιουργικές διαφορές. Τα προβλήματα συνεχίστηκαν ακόμη και μετά τον νέο διευθυντή Dennis Dugan. Αντί να συνεχίσει να σπαταλά χρήματα για την ταινία των 28 εκατομμυρίων δολαρίων, το στούντιο Cinergi επέλεξε να διακόψει την παραγωγή της.
Η μητρική εταιρεία του Cinergi, η Disney, απορρόφησε το κόστος παραγωγής με αντάλλαγμα τον Γουίλις να συμφωνήσει να πρωταγωνιστήσει σε τρεις ταινίες της Disney: «Αρμαγεδδών» (1998), «Η Έκτη Αίσθηση» (1999) –η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του Γουίλις μέχρι σήμερα– και «Για Πάντα Παιδί» (2000).