Επιμένει η Έλενα Παπαρίζου πως από το 1999 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε στην δισκογραφία, η τύχη είναι με το μέρος της.
Το επαναλαμβάνει πολλές φορές όπως όταν ανατρέχει στο πώς το κορίτσι από το Γκέτεμποργκ βρέθηκε με δισκογραφικό συμβόλαιο στη Στοκχόλμη. «Η αλατιέρα της κουζίνας ήταν το μικρόφωνο μου. Την ώρα που τρώγαμε σηκωνόμουν στο άσχετο χόρευα και τραγουδούσα. Ήθελα να γίνω ηθοποιός, μετά τραγουδίστρια, μετά σκηνοθέτης. Ήθελα να κάνω κάτι δημιουργικό. Ήμουν 17 ετών κι ένας Σουηδός είδε την Ελένη, είδε τον Παναγιωτίδη και μας είπε: “Ελάτε να κάνουμε ένα συγκρότημα”. Ήταν ένας dj από το Γκέτεμποργκ που τον ήξερε ο αδελφός μου ο οποίος μου ζήτησε να κάνω ένα demo, το Western Oriental Trip, το οποίο συμπεριλήφθηκε κατόπιν στον πρώτο δίσκο των Antique. Ύστερα από αυτό με φώναξε ξανά και μου έβαλε να ακούσω το “Ωπα Ωπα”. Του λέω: “Τζόνας αυτό το τραγούδι δεν μπορώ να το πω, είναι πολύ αντρικός ο στίχος”.
Με ρώτησε τότε αν ξέρω κάποιο αγόρι Έλληνα που να ασχολείται με τη μουσική. Υπήρχε το ελληνικό συγκρότημα στο Γκέτεμποργκ στο οποίο ο Παναγιώτης έπαιζε μπουζούκι, ο αδελφός του ο Φίλιππος ντραμς και ο Γκόραν, ένας Ελληνοσέρβος πλήκτρα. Θεέ μου, έχω τόσα χρόνια να τους δω! Μου ήρθαν όλα τα ονόματα τώρα. Ουάου! Έτσι, πήρα τηλέφωνο τον Νίκο.
Ήμασταν 800 Έλληνες στο Γκέτεμποργκ και πάνω κάτω γνωριζόμασταν. Συναντιόμασταν στα ελληνικά γλέντια στις γιορτές. Βρεθήκαμε, ήπιαμε καφέ, είπε ο Νίκος το τραγούδι, ο Τζίνας το έστειλε στα κεντρικά γραφεία της δισκογραφικής στην Στοκχόλμη και του απάντησαν “πες στα παιδιά να ανέβουν πάνω”. Ήταν 7 Απριλίου του 1999. Πάμε στη Στοκχόλμη και γράφουμε το “Μου λείπεις”, το “Δυνατά Δυνατά” κι ένα ακόμα τραγούδι. Ύστερα από δύο εβδομάδες ήρθε ο Τζόνας και μας είπε: “Θέλω να κάνω συμβόλαιο με αυτά τα πιτσιρίκια”» τόνισε στο Big Fish.