Η Victoria’s Secret επιστρέφει στις… υπερ-σεξουαλικές ρίζες της, αφού προσπάθησε να ανανεωθεί με plus και τρανς μοντέλα, τα οποία όμως δεν «τραβούσαν» τις πωλήσεις. Η αυτοκρατορία των εσωρούχων σημείωσε πτώση στις πωλήσεις της από τότε που αναμόρφωσε την εικόνα της αντικαθιστώντας τα παραδοσιακά σούπερ μόντελ «αγγελάκια» με πιο διαφορετικά μοντέλα, όπως η ποδοσφαιρίστρια Μέγκαν Ραπινόε και το τρανς μοντέλο Valentina Sampaio.
Η δημοσιογράφος του Business of Fashion, Cathleen Chen, σημείωσε ότι η κίνηση κέρδισε «ευνοϊκές κριτικές στο διαδίκτυο, αλλά ποτέ δεν μεταφράστηκε σε πωλήσεις». Οι υπεύθυνοι προσπαθούν τώρα να επαναφέρουν τη «σέξι» της μάρκας, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN την Τρίτη. Τα έσοδα της μάρκας προβλέπεται να φτάσουν τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2023, μια πτώση 5 τοις εκατό από πέρυσι και ακόμη χαμηλότερα από το 2020, όταν η μάρκα έκανε 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια, μεταδίδει η Daily Mail.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Victoria’s Secret, Martin Waters, αναγνώρισε ότι οι επιδόσεις της εταιρείας χρειάζονται βελτίωση, ιδίως σε ό,τι αφορά την ενίσχυση του πυρήνα της. Η μάρκα σχεδιάζει να επεκταθεί με την εισαγωγή activewear και μαγιό, την ανανέωση των υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα 400 νέων τοποθεσιών εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών. Εν τω μεταξύ, ο πρόεδρος της Victoria’s Secret και της μάρκας Pink, Greg Unis, είπε στους επενδυτές: «Η σεξουαλικότητα μπορεί να γιορτάσει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών μας και σε αυτό επικεντρωνόμαστε». Η Victoria’s Secret ήταν διάσημη για τα σόου της στις πασαρέλες που παρουσίαζαν τους «Αγγέλους» της όπως η Cara Delevingne και η Miranda Kerr. Ωστόσο, τέτοιου είδους μάρκετινγκ δέχθηκε πυρά από τους ακτιβιστές, αναγκάζοντας την εταιρεία να αποσύρει τα σόου της στις πασαρέλες».
Το 2020, η μάρκα ενεπλάκη σε διαμάχη μετά από ισχυρισμούς για «κουλτούρα μισογυνισμού, εκφοβισμού και παρενόχλησης» στην εταιρεία. Ο Les Wexner, διευθύνων σύμβουλος της τότε μητρικής εταιρείας της Victoria’s Secret, της L Brands, συνδέθηκε επίσης με τον καταδικασμένο δράστης σεξουαλικών εγκλημάτων, Jeffrey Epstein.
Παρά τις προκλήσεις της, η μάρκα ξεκίνησε φέτος το «Victoria’s Secret: The Tour ’23», σε μια προσπάθεια να αναβιώσει τη μορφή της επίδειξης πασαρέλας