Το να εξυπηρετείς τους πελάτες χαμογελώντας μπορεί να είναι επιβλαβές για την υγεία.
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε μία νέα μελέτη αμερικανικού πανεπιστημίου, όπως αναφέρει η New York Post.
Όσοι ασκούν επαγγέλματα στα οποία έχουν επαφή με το κοινό και πιέζουν τον εαυτό τους να χαμογελάει ή αποφεύγουν τις κινήσεις με τα μάτια όταν ακούνε ή βλέπουν κάτι περίεργο, συγκεντρώνουν μεγαλύτερες πιθανότητες από άλλους να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες αλκοόλ αφού τελειώνουν τη δουλειά τους.
Η καθηγήτρια Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Penn State Alicia Grandey, επεσήμανε χαρακτηριστικά: «Το να προσποιείται κάποιος και να καταπνίγει τα συναισθήματά του απέναντι στους πελάτες συνδέεται με την κατανάλωση αλκοόλ μετά την εργασία ή με αρνητικά συναισθήματα».
Η Grandey προσέθεσε: «Δεν είναι μόνο το να νιώθει κάποιος άσχημα που τον ωθεί στο ποτό. Επιπλέον όσο περισσότερο αναγκάζεται να ελέγξει τις αρνητικές σκέψεις και τα συναισθήματα στη δουλειά, τόσο λιγότερο είναι σε θέση να ελέγξει την πρόσληψη αλκοόλ μετά από αυτήν».
«Το να χαμογελάς ως μέρος της δουλειάς ακούγεται σαν κάτι θετικό. Αλλά μπορεί να είναι εξουθενωτικό» είπε η καθηγήτρια Ψυχολογίας.