Υλιστές και εξαρτημένους από τα υλικά αγαθά ως ενήλικες μπορεί να κάνει η τηλεόραση τα παιδιά.
Σύμφωνα με ψυχολογική έρευνα που δημοσιεύει το Reuters, τα παιδιά που δεν είναι χαρούμενα και βλέπουν πολλή τηλεόραση -και συνεπώς διαφημίσεις- μπορεί να συνδέσουν στο μυαλό τους την ευτυχία και την κατανάλωση και την κατοχή υλικών αγαθών.
Μάλιστα, όπως έδειξε η μελέτη, η δυστυχία και ο καταναλωτισμός είναι δυο καταστάσεις που συνδυαζόμενες δημιουργούν έναν φαύλο κύκλο: οι άνθρωποι που νιώθουν δυστυχισμένοι πιστεύουν ότι τα υλικά αγαθά θα τους βελτιώσουν τη ζωή.
Και όταν αυτή η προσδοκία τους διαψεύδεται, γίνονται ακόμη πιο δυστυχισμένοι.