Στη δημοσιότητα δόθηκαν δύο έγγραφα που αφορούν την τραγωδία στα Τέμπη και τη σύγκρουση των δύο τρένων, ενώ ένα από αυτά ο σταθμάρχης Λάρισας θα έπρεπε να το είχε στείλει στον μηχανοδηγό.
Σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, το πρώτο έγγραφο με κωδικό 1001 έπρεπε να είχε αποσταλεί από τον σταθμάρχη, κάτι που όμως δεν έγινε ποτέ.
Το συγκεκριμένο έγγραφο είναι τριπλότυπο, και αποτελεί μία δικλείδα ασφαλείας, επειδή αναγράφει τον αριθμό της αμαξοστοιχίας, μετά το δρομολόγιο και πέρα από αυτό πού θα κινηθεί το τρένο.
Δείτε το συγκεκριμένο έγγραφο:
Οι βάρδιες το βράδυ της τραγωδίας
Επίσης, ο ΣΚΑΪ έφερε στη δημοσιότητα ένα έγγραφο, το οποίο δείχνει πως κανονικά θα έπρεπε να είναι οι βάρδιες.
Συγκεκριμένα, οι ώρες που προέκυψαν είναι οι εξής:
- 06.00 – 15.00
- 14.00 – 23.00
- 22.00 – 07.00
Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.
Εντούτοις, το μοιραίο βράδυ, ο σταθμάρχης ήταν μόνος του από τις 22.15.
Δείτε το συγκεκριμένο έγγραφο:
Σημειώνεται, πως ο 59χρονος σε κατάθεση προς τις αρχές είπε πως δεν έδωσε «εντολή στο τρένο να μπει στη γραμμή καθόδου».