Αίρεται η απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών οχημάτων με ωφέλιμο φορτίο άνω των 3,5 τόνων και λοιπών βαρέων οχημάτων, στην Εγνατία Οδό, από τον ανισόπεδο κόμβο Κλειδίου (226 χιλιόμετρο) έως τον ανισόπεδο κόμβο Πολυμύλου (288 χιλιόμετρο) και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, που είχε τεθεί σε ισχύ τις πρώτες πρωινές ώρες λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Όπως ανακοίνωσε η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.
Πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες
Αντιολισθητικές αλυσίδες, ωστόσο, είναι απαραίτητες σε τμήματα κυρίως του επαρχιακού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας. Αλυσίδες χρειάζονται τα οχήματα που κινούνται στην Ημαθία, σε όλο το επαρχιακό και δημοτικό οδικό δίκτυο των δήμων Βέροιας και Νάουσας. Στο νομό Κιλκίς, από το 10ο χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Γουμένισσας – Μ. Λιβαδίων. Στο νομό Πέλλας, αντιολισθητικές αλυσίδες χρειάζονται τα οχήματα που κινούνται στην επαρχιακή οδό Άρνισσας προς το χιονοδρομικό κέντρο Βόρας, Στην Πιερία, από το 10ο έως το 44ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Κατερίνης – Ελασσόνας. Για τα οχήματα που κινούνται στο δίκτυο της Χαλκιδικής, αλυσίδες χρειάζονται από το 68ο έως το 85ο χιλιόμετρο της παλαιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Ιερισσού (μέσω Ταξιάρχη) και στην επαρχιακή οδό Νεοχωρίου – Βαρβάρας.
Το πολύ πυκνό χιόνι προκάλεσε διακοπές ηλεκτροδότησης και προβλήματα υδροδότησης, αναφέρεται σε ανακοίνωση του δήμου Δίου – Ολύμπου στην Πιερία. Ο δήμος βρίσκεται «σε συνεχή επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ», ενώ, όπως επισημαίνεται, οι διακοπές ηλεκτροδότησης «δημιουργούν προβλήματα και στην υδροδότηση πολλών περιοχών».
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο περιφερειακός διευθυντής του ΔΕΔΔΗΕ Μακεδονίας – Θράκης Νίκος Παυλίδης, «λόγω έντονης χιονόπτωσης, κόπηκε αγωγός του δικτύου το πρωί και έμεινε «εκτός» μία κύρια γραμμή στην ευρύτερη περιοχή του Λιτοχώρου. Το μεγαλύτερο τμήμα έχει ήδη αποκατασταθεί από τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ και αναμένεται σύντομα η πλήρης αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης».