Η στοιχηματική αγορά στις ΗΠΑ είναι πραγματικά τεράστια. Το έδαφος για δραστηριοποίηση είναι πρόσφορο, αλλά και ο ανταγωνισμός ιδιαίτερα σκληρός, ενώ και η νομοθεσία από πολιτεία σε πολιτεία έχει διαφορές. Πάντως, και οι Αμερικανοί σιγά – σιγά μπαίνουν στο κλίμα και αρχίζουν να ψάχνουν και αυτοί για το… στοίχημα προγνωστικά! Η αγορά… ανοίγει και αναμένεται μάχη!
Αξία στο 1 δισεκατομμύριο ευρώ
Ως φαβορί χαρακτηρίζουν τα μέσα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού τη «TheScore». H καναδική εταιρεία, η οποία χτίστηκε σιγά-σιγά και μεθοδικά, όπως λέει ο διευθύνων σύμβολος Τζον Λέβι, αξίζει πλέον 1 δισεκατομμύριο δολάρια και διεκδικεί το δικό της μερίδιο στη συγκεκριμένη στοιχηματική αγορά.
Η «TheScore» είναι μία στοιχηματική εταιρεία καθώς και πολυμέσων με μεγάλο όπλο της, όπως λένε οι ίδιοι οι δημιουργοί της, την εφαρμογή για το κινητό. Ο Λέβι αναφέρει μεταξύ άλλων ότι είναι πρόκληση για τη «TheScore» να συναγωνιστεί κολοσσούς στις ΗΠΑ όπως είναι η FanDuel και Barstool Sport.
Σε ρόλο αουτσάιντερ
Ο Λέβι έδωσε μία μεγάλη συνέντευξη στο CNBC και εκεί παρέθεσε τις βλέψεις που υπάρχουν, καθώς και πως βλέπει ο ίδιος την εταιρεία την οποία υπηρετεί: «Είμαστε αουτσάιντερ και η πιο δημοφιλής από τα λιγότερο γνωστά brand names στις ΗΠΑ. Αυτό σκοπεύουμε να το αλλάξουμε».
Η πώληση του 2012
Το 2012 ο Λέβι πούλησε τη «TheScore» αντί 167.000.000 δολαρίων στη «Rogers Communications». Αυτή ήταν και η κίνηση ματ που θα εκτίνασσε την εταιρεία και θα την άφηνε να εστιάσει 100% στα ψηφιακά προϊόντα της.
Είναι πλέον εισηγμένο στο Χρηματιστήριο του Τορόντο και φέτος κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ στο Nasdaq με την ένδειξη «SCR», αφού η IPO του συγκέντρωσε 183,6 εκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει σήμερα κεφαλαιοποίηση 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η δημοφιλία στους χρήστες
Το mobile app της εταιρείας έχει περίπου 3.900.000 εκατομμύρια χρήστες ανά μήνα παρέχοντας livescore, και στατιστικές υπηρεσίες. Τα κέρδη του ομίλου προέρχονται από χορηγίες, ψηφιακές διαφημίσεις και φυσικά από την εφαρμογή για το στοίχημα για κινητά. Ο Λέβι τόνισε ότι δεν γνωρίζουν ακόμη την εταιρεία τους στις ΗΠΑ, ούτε στον χώρο του στοιχήματος, ούτε στις χρηματοπιστωτικές αγορές, αλλά αυτοί που θα το πράξουν και θα συνεργαστούν θα ανταμειφθούν πλουσιοπάροχα για την εμπιστοσύνη που θα δείξουν στη «TheScore».
Η στρατηγική του σκορ
Η εφαρμογή είναι ήδη online σε τέσσερις πολιτείες των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων του Νιου Τζέρσεϋ και του Κολοράντο, οι οποίες είναι από τις πλέον δυνατές όσον αφορά τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών. Ο Levy είπε ότι: «η εταιρεία θα υιοθετήσει μια σταδιακή προσέγγιση για την οικοδόμηση της βάσης χρηστών, δίνοντας στους χρήστες αυτό που θέλουν και μέσα από μία μακρά συνεργασία που προτίθεται να προτείνει αυτή η δραστηριοποίηση».
Παρόλα αυτά η «TheScore» υπολείπεται ακόμη των ανταγωνιστών της στις ΗΠΑ. Εταιρείες όπως η εφαρμογή «Barstool Sports» με την υποστήριξη της Penn National βρίσκονται μπροστά και είναι διαθέσιμες σε πολιτείες όπως η Πενσυλβάνια και το Ιλινόις. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Penn National Gaming, Jay Snowden, δήλωσε στο CNBC στο «Squawk Box» ότι ακόμη περισσότερες πολιτείες όπως η Ιντιάνα και το Νιου Τζέρσεϋ θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες. Η Νέα Υόρκη είναι επίσης εντός κάδρου δραστηριοποίησης.
Άλλοι, όπως η εφαρμογή BetMGM της MGM, έχουν επίσης προσελκύσει τον αθλητικό τζόγο στις ΗΠΑ για κινητά. Η «TheScore» πρέπει να ανταγωνιστεί αυτές τις μεγαλύτερες εταιρείες και να υπομείνει την πολιτική να πάρει περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ για να χορηγήσει άδεια τζόγου στην εταιρεία.
Η καναδική βοήθεια
Έχει όμως βοήθεια από τον Καναδά. Ένα νομοσχέδιο (C-218) για τη νομιμοποίηση των αθλητικών στοιχημάτων μίας εκδήλωσης πλησιάζει στα τελικά στάδια, με τον Πρωθυπουργό Τζάστιν Τρουντού να υποστηρίζει τη νομοθεσία. Η «TheScore» πιστεύει ότι η εγχώρια αγορά της έχει τη δυνατότητα να αυξηθεί στα 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια και εκτιμά ότι η αγορά του Οντάριο θα μπορούσε να φτάσει τα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025.
Οι Καναδοί τοποθετούν πάνω από επτά δισεκατομμύρια δολάρια σε παράνομα στοιχήματα, καθώς τα αθλητικά τυχερά παιχνίδια στη χώρα περιορίζονται κυρίως σε ιπποδρομίες, σύμφωνα με το Bloomberg.