Τρεις διαφορετικές συγκεντρώσεις φοιτητικών παρατάξεων, συλλόγων γονέων και ενώσεων εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το πρωί στη Θεσσαλονίκη, με αιτήματα προς το υπουργείο Παιδείας την απόσυρση του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ που παρουσιάστηκε χθες και τη λήψη μέτρων για την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών όλων των βαθμίδων, αναφέρει το ΑΠΕ.
Στις 10.30 το πρωί, εκλεγμένοι και μέλη των φοιτητικών συλλόγων από το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών συγκεντρώθηκαν έξω από το κτίριο του υπουργείου Μακεδονίας- Θράκης και κρατώντας πανό και πλακάτ, φώναξαν συνθήματα ζητώντας να λάβει η κυβέρνηση όλα τα αναγκαία μέτρα για να επαναλειτουργήσουν τα Πανεπιστήμια με ασφάλεια, ενώ τάχθηκαν κατά των προβλέψεων του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας για την ίδρυση Ομάδας Πανεπιστημιακής Προστασίας Ιδρυμάτων, κατά της ελεγχόμενης εισόδου στα Πανεπιστήμια, κατά της θέσπισης ορίου φοίτησης και κατά της αλλαγής στον τρόπο υπολογισμού των βάσεων εισαγωγής.
Στις 12 το μεσημέρι, στην Πλατεία Δικαστηρίων (άγαλμα Βενιζέλου) συγκεντρώθηκαν μέλη φοιτητικών παρατάξεων που συμμετέχουν στο σχήμα των ΕΑΑΚ, το οποίο πραγματοποίησε σήμερα αντίστοιχες κινητοποιήσεις σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ. Οι φοιτητές για περίπου μιάμιση ώρα φώναζαν συνθήματα κατά των ρυθμίσεων του νομοσχεδίου, κυρίως εκείνων που αφορούν τα ζητήματα της πανεπιστημιακής φύλαξης, του ορίου φοίτησης και του πειθαρχικού πλαισίου. Ολιγόλεπτη ένταση σημειώθηκε όταν μερίδα των συγκεντρωμένων επιχείρησαν να κατέβουν στο οδόστρωμα με σκοπό την πραγματοποίηση πορείας προς το ΥΜΑΘ, αλλά απωθήθηκαν από τις αστυνομικές δυνάμεις.
Στη 1 μ.μ. στο υπουργείο Μακεδονίας Θράκης συγκεντρώθηκαν εκπαιδευτικοί από Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης της πόλης, ζητώντας μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών και ολιγάριθμα τμήματα μαθητών, μέλη της Ομοσπονδίας Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας διαμαρτυρήθηκαν για την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία χωρίς τη λήψη πρόσθετων μέτρων που έχουν προτείνει, ενώ μέλη φοιτητικών παρατάξεων φώναξαν συνθήματα κατά του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ.