Μπορεί οι περισσότεροι να πιστεύουν ότι σε μια συνέντευξη για εργασία, αυτό που ερωτάται κανείς έχει να κάνει με τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του υποψηφίου, όμως κάνουν λάθος…
Σύμφωνα με την πρόεδρο της διαφημιστικής εταιρείας Paramore, οι δύο ερωτήσεις-παγίδα είναι πότε έπιασε για πρώτη φορά δουλειά ο υποψήφιος εργαζόμενος και γιατί έφυγε από την τελευταία του.
Όπως έχει πει η πρόεδρος της διαφημιστικής, αν έπρεπε σε μια συνέντευξη μόνο δύο λεπτών να ρωτήσει λίγα πράγματα, αυτά θα ήταν τα παραπάνω.
Η Hannah Paramore σημειώνει στους New York Times πως συμπαθεί τους ανθρώπους εκείνους που για να πετύχουν τον στόχο τους χρειάστηκε να περάσουν αρκετές δυσκολίες και εδώ φέρνει το παράδειγμα της υπευθυνότητας που εργάζεται ενώ σπουδάζει.
Η πρόεδρος της διαφημιστικής εταιρείας πάντως στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης, δηλαδή γιατί ο υποψήφιος έφυγε από την τελευταία του δουλειά, λέει ότι πολλές φορές της απαντούν ότι έφθασαν στα όριά τους και έπρεπε να φύγουν ενώ άλλοι ότι δεν ήταν τελικά αυτό που ήθελαν να κάνουν.
Οι ψεύτικες απαντήσεις είναι συνήθως επιφανειακές, σημειώνει ενώ αναφέρει ότι πρωταρχικός της στόχος σε μια συνέντευξη είναι να καταλάβει τα κίνητρα του υποψηφίου και οι δύο αυτές ερωτήσεις είναι χρήσιμα εργαλεία για να επιτύχει το σκοπό της.