Τη δημιουργία μιας «ακτίνας» του «Συνηγόρου του Πολίτη» στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε, σήμερα, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, στο δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης, η Συνήγορος του Πολίτη Καλλιόπη Σπανού.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, ο κεντρικός Δήμος θα διευκολύνει την επικοινωνία των πολιτών με το Συνήγορο του Πολίτη, καθώς θα παραχωρήσει έναν χώρο στο δημαρχείο, απ’ όπου οι πολίτες θα μπορούν να συνδέονται δορυφορικά με τα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής στην Αθήνα και να επικοινωνούν με τους ειδικούς επιστήμονες, ώστε να έχουν μια πιο άμεση επικοινωνία και να καταθέτουν τις αναφορές τους.
Σύντομα θα ξεκινήσει η πιλοτική λειτουργία αυτής της «ακτίνας» του Συνηγόρου του Πολίτη, πρόσθεσε η κ. Σπανού.
Η ίδια ανακοίνωσε ότι το 2013 οι αναφορές των πολιτών έφθασαν -σε όλη τη χώρα- τις 14.600, με το 12% αυτών να έχουν γίνει από την Κεντρική Μακεδονία.
Στην πρώτη θέση των αναφορών σε όλη τη χώρα, αλλά και την Κεντρική Μακεδονία, βρίσκονται ασφαλιστικά και φορολογικά θέματα, «καταλαμβάνοντας» το 30% του συνόλου των αναφορών, καθώς η κρίση επηρέασε και τον «χαρακτήρα» των αναφορών.
Στη δεύτερη θέση βρίσκονται θέματα που έχουν να κάνουν με το υπουργείο Οικονομικών, στην τρίτη θέματα που σχετίζονται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, στην τέταρτη θέματα που αφορούν το υπουργείο Εσωτερικών και στην πέμπτη θέματα σχετικά με το υπουργείο Δημόσιας Τάξης.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος εισήλθε στην αίθουσα στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, δήλωσε πως είναι ευτυχής που μια «ακτίνα» του Συνηγόρου του Πολίτη εγκαθίσταται στην πόλη.