Διάκριση απέσπασαν τα δύο νέα προϊόντα της εταιρείας Παπαδοπούλου, «Χωριανό» & «Γεύση²», καθώς βραβεύθηκαν ως τα καλύτερα λανσαρίσματα στις κατηγορίες τους «Συσκευασμένο ψωμί σε φέτες» και «Ψωμί για τοστ» αντίστοιχα, στο πλαίσιο του 13ου Συνεδρίου Πωλήσεων που διοργάνωσε το περιοδικό «Sales Marketing & Business Review».
«Η βράβευση αυτή έρχεται να δικαιώσει την προσπάθεια που όλοι μας στην εταιρεία Παπαδοπούλου καταβάλαμε την τελευταία χρονιά στο νέο μας εγχείρημα. Στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα ψωμί εξαιρετικής ποιότητας με μοναδική, πλούσια γεύση και υφή. Τα προϊόντα “Χωριανό” & “Γεύση²”, ήρθαν να καλύψουν την ανάγκη των καταναλωτών για κάτι νέο, καινοτόμο και διαφορετικό», δήλωσε η Μαρία Λεβαντή, Marketing Manager της εταιρίας Παπαδοπούλου.
«Η διάκριση αυτή σε συνδυασμό με την πορεία του προϊόντος στην αγορά μέχρι στιγμής και τον ενθουσιασμό των καταναλωτών δείχνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Αντλούμε δύναμη από όλα αυτά και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο ώστε να εδραιώσουμε την παρουσία μας στο ράφι και στις καρδιές των καταναλωτών», συμπλήρωσε η ίδια.
Το ψωμί Παπαδοπούλου παρασκευάζεται καθημερινά στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας στα Οινόφυτα. Η μοναδική γεύση και υφή του οφείλεται στον καινοτόμο τρόπο παρασκευής και συσκευασίας του ψωμιού, στο φυσικό προζύμι που χρησιμοποιείται καθώς και στα φυσικά συστατικά που συμβάλλουν στη διατήρηση των προϊόντων με τρόπο φυσικό, ώστε να παραμένουν νόστιμα, αφράτα και μαλακά μέχρι την τελευταία φέτα και μάλιστα εκτός ψυγείου.