Ο δήμος Πατρέων και το γραφείο μαρίνας έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των τουριστών που επισκέπτονται την αχαϊκή πρωτεύουσα με σκάφος, αφού θεωρούν πως ο αριθμός των σκαφών μπορεί να αυξηθεί σημαντικά.
Η μαρίνα ήταν απαξιωμένη, παραμελημένη και στερείτο βασικών υποδομών για την φιλοξενία των επισκεπτών, όπως σημεία ασφαλούς πρόσδεσης, τουαλέτες, wifi, ξενόγλωσσο προσωπικό ακόμα και ιστοσελίδα.
Σήμερα η μαρίνα της Πάτρας είναι πολύ πιο οργανωμένη στο κομμάτι της φιλοξενίας ενώ παρέχει ακόμα και την δυνατότητα ηλεκτρονικής κράτησης θέσης μέσω της ιστοσελίδας της.
Είναι χαρακτηριστικό πως φέτος έχουν ήδη επανέλθει τουρίστες οι οποίοι είχαν μείνει ικανοποιημένοι από την περσινή φιλοξενία, ενώ οι επισκέπτες εκφράζουν την ιδιαίτερη ικανοποίησή τους από την εξυπηρέτηση και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν.
Η πλειοψηφία των τουριστών που επισκέπτονται την μαρίνα είναι Γάλλοι, Άγγλοι και Γερμανοί, ενώ τον Αύγουστο η πλειοψηφία των επισκεπτών αναμένεται να είναι Ιταλοί.
Η αύξηση των αφίξεων τον μήνα Μάιο ξεπέρασε το 40%, ενώ για τον μήνα Ιούνιο η αύξηση αναμένεται να αγγίξει το 75%, αφού ήδη μέχρι τώρα έχουν καταπλεύσει περισσότερα σκάφη από όσα είχαν καταπλεύσει ολόκληρο τον περσινό Ιούνιο.
Παράλληλα, ο δήμος Πατρέων προχωράει άμεσα στην κατασκευή νέων θέσεων ασφαλούς ελλιμενισμού προκειμένου να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες που παρουσιάζονται ενώ σχεδιάζει την αναβάθμιση των παροχών του για τα μεγάλα σκάφη που επισκέπτονται την πόλη.
Πηγή: patrastimes.gr