Ο Ανδρέας Καραγιάννης μπορεί να ξεκίνησε ως πολιτικός μηχανικός αλλά η αγάπη του για την Κρήτη τον έσπρωξε σε άλλους επαγγελματικούς δρόμους που σχετίζονται άμεσα με το νησί και τα προϊόντα του. Έτσι θέλησε να ανακαλύψει νέους τρόπους προώθησης ενός από τα πλέον χαρακτηριστικά προϊόντα του τόπου, της τσικουδιάς.
Προσοχή στο Hangover
«Η τσικουδιά είναι ένα δυνατό ποτό που το αποφεύγουν κυρίως οι γυναίκες. Βλέπετε μόλις πιει κανείς πάνω από 2 ποτηράκια, πρέπει να σταματήσει. Έτσι θέλησα να βρω έναν τρόπο και μεγαλύτερη κατανάλωση να γίνεται και μεγαλύτερη προώθηση του προϊόντος να γίνεται και πέρα από την Κρήτη», λέει στο prismanews.gr.
Και σημειώνει: «Έτσι κάλεσα μερικούς βραβευμένους μπάρμαν και ζήτησα να φτιάξουμε κοκτέιλ με βάση της τσικουδιά. Κάναμε πολλές δοκιμές και κυρίως είδαμε πως είμαστε το επόμενο πρωί … πολύ βασικό, είναι η επόμενη μέρα μετά από μερικά ποτά. Εμείς ήμασταν μία χαρά!
Όταν βρήκαμε τους συνδυασμούς κάναμε στα μέσα του καλοκαιριού και κάποια events σε μεγάλα beach bars της Βόρειας Ελλάδας για να δούμε την ανταπόκριση του κόσμου στα ποτά αυτά».
Ήταν εντυπωσιακό αυτό που έγινε παρά το γεγονός ότι στη Βόρεια Ελλάδα υπάρχει παντού το τσίπουρο και όχι η τσικουδιά. «Και παρόλα αυτά το εγχείρημα μας είχε αποδοχή από τον κόσμο. Και την επόμενη μέρα ο κόσμος ζητούσε ξανά αυτά τα ποτά με βάση την τσικουδιά», προσθέτει.
Αναφέρει πάντως ότι «Μετά από αυτό θεωρήσαμε σωστό να το προωθήσουμε και επιχειρηματικά, δήλωσε ο Ανδρέας Καραγιάννης αναφερόμενος στην προσπάθεια του να δημιουργήσει μία νέα… μόδα στα νυχτερινά ποτά με βάση την κρητική τσικουδιά».
Μάλιστα ο Χανιώτης πολιτικός μηχανικός ξεκαθάρισε ότι όποιος επιχειρήσει κάτι τέτοιο θα πρέπει να ξέρει καλά ότι επειδή η τσικουδιά είναι ένα δυνατό ποτό, για να χρησιμοποιηθεί σε κοκτέιλ θα πρέπει να είναι καθαρή από προσμίξεις, και να μην έχει νερωθεί έτσι ώστε να μη δημιουργεί και … εύκολα παρενέργειες στον καταναλωτή! Επιπλέον όλα τα ποτά που χρησιμοποιούνται σε αυτή τη διαδικασία, σύμφωνα με τον Ανδρέα Καραγιάννη είναι ελληνικής παραγωγής.
«Χρησιμοποιούμε μόνο ελληνικά ποτά σε αυτά τα κοκτέιλ και γενικότερα θα πρέπει να επισημάνουμε ότι και οι αλκοολικοί βαθμοί είναι ίδιοι και ίσως και λιγότεροι από τα γνωστά μέχρι σήμερα ποτά που πίνουμε όλοι όταν βγαίνουμε. Η τσικουδιά δεν είναι χημικό παρασκεύασμα, είναι προϊόν απόσταξης και χρησιμοποιούμε ακριβώς τις ποσότητες που χρειάζονται».
Την ίδια στιγμή όμως η τιμή είναι πολύ διαφορετική, αφού τα ελληνικά ποτά είναι πιο οικονομικά, οπότε και το πακέτο φτηνότερο, δήλωσε ο νεαρός επιχειρηματίας.
Δεν αλλοιώνουμε την παράδοση
Ο νεαρός επιχειρηματίας ξεκαθαρίζοντας τη θέση και ως προς την παράδοση υπογράμμισε ότι «δεν αλλοιώνουμε την παράδοση, θέλουμε μόνο να στηρίξουμε την Κρήτη και τα προϊόντα της. Αγαπώ την Κρήτη και θέλω τον τόπο μου να τον βλέπω να πηγαίνει μπροστά. Δεν μπορώ να βλέπω το λάδι της, τη σταφίδα της, την ελιά της απούλητα και να ξέρω ότι είναι τα καλύτερα του κόσμου. Κάποιος τρόπος θα υπάρχει για να τα προωθήσουμε … να τα μάθει ο κόσμος … όλα αυτά μεταφράζονται σε θέσεις εργασίας, σε ανάπτυξη».