Έχοντας χαράξει νέα στρατηγική με «20 Δεσμεύσεις για το 2020» η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την Εταιρική Υπευθυνότητα με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασης της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους της, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία. H εταιρεία δημοσίευσε την 11η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας με μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία εθελοντισμού σε συνεργασία με την Ethelon και εκπροσώπους των ΜΜΕ οι οποίοι ετοίμασαν 1.000 πακέτα φαγητού για το Κέντρο Ημερήσιάς Υποδοχής Αστέγων της οργάνωσης PRAKSIS στην Αθήνα.
Νέα στρατηγική, «20 Δεσμεύσεις για το 2020»
- τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, για την ισορροπημένη εργασιακή σχέση και για την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αναλαμβάνουν θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης.
- τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της μέσω της μείωσης των εκπομπών και της κατανάλωσης ενέργειας, της μείωσης των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και της δημιουργίας του πρώτου κλιματικά ουδέτερου καταστήματός
- τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος πλοήγησης για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος kids@safety και τον ψηφιακό μετασχηματισμό απομακρυσμένων νησιών μέσω του προγράμματος «Ερχόμαστε Κοντά»
- την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη συνεργασία της με εγχώριους προμηθευτές, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και τις πρώτες ύλες της χώρας και τις συνεχείς επενδύσεις στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την προσφορά μιας εξαιρετικής εμπειρίας επικοινωνίας στους συνδρομητές.
Όπως σημειώνει στον πρόλογο της 11ης ετήσιας Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής: «H στρατηγική μας για την Εταιρική Υπευθυνότητα ξεδιπλώνεται με μια σειρά από δράσεις που αγγίζουν άμεσα και θετικά την ελληνική κοινωνία, όπως οφείλει να κάνει η WIND ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, με κρίσιμο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα».