Προϊόντα, προσφορές και ονόματα καταστημάτων και επαγγελματιών θα περιλαμβάνει η ψηφιακή αγορά που πρόκειται να δημιουργήσει το επόμενο χρονικό διάστημα ο δήμος Θέρμης, σε μια προσπάθεια να τονώσει την αγοραστική κίνηση και να προσελκύσει μέρος των καταναλωτών που αυτή τη στιγμή στρέφονται στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της ευρύτερης περιοχής.
Συγκεκριμένα, με μια επίσκεψη στην ηλεκτρονική σελίδα που θα δημιουργηθεί, θα μπορεί οποιοσδήποτε να ενημερώνεται για τις πιο συμφέρουσες αγορές προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και να συγκρίνει τιμές μεταξύ τους.
Η ιδέα της ψηφιακής αγοράς έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στο εξωτερικό ενώ σαν προτεινόμενη υπηρεσία συγκέντρωσε υψηλή βαθμολογία σε διαδικασία ηλεκτρονικής ψηφοφορίας και συμπλήρωσης ερωτηματολογίων για τις λειτουργίες που θα προτιμούσαν περισσότερο κάτοικοι της Θέρμης και όχι μόνο.
Αυτό έγινε, άλλωστε, στο πλαίσιο της συμμετοχής του δήμου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «People- Έξυπνα αστικά οικοσυστήματα ανοιχτής καινοτομίας για προώθηση μελλοντικών ψηφιακών υπηρεσιών», μαζί με τις αυτοδιοικητικές αρχές του Μπιλμπάο από την Ισπανία, της περιοχής Ιλ ντε Φρανς στο Παρίσι, από τη Γαλλία και της Βρέμης από τη Γερμανία.
«Εκτός από την ψηφιακή αγορά, επιλέχθηκαν να υλοποιηθούν τέσσερα ακόμη αιτήματα, εκείνα της ηλεκτρονικής προώθησης των αιτημάτων των πολιτών, της μέτρησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, της διαθεσιμότητας ελεύθερων θέσεων παρκαρίσματος και της ενημέρωσης για τις επισκέψεις τουριστικού ενδιαφέροντος στο δήμο» εξηγεί στο ΑΜΠΕ ο υπεύθυνος προγραμματισμού του δήμου, Γιάννης Παύλου.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μέσα από τη συνεργασία και την ανταλλαγή εμπειριών των εταίρων του προγράμματος θα δημιουργηθεί ένα σύνολο πραγματικά ολοκληρωμένων, συγκροτημένων και τοπικά προσαρμοσμένων ψηφιακών εφαρμογών, οι οποίες θα αντιμετωπίζουν τις σύγχρονες προκλήσεις των πόλεων.
Όπως έγινε γνωστό, βρίσκεται σε εξέλιξη η προμήθεια του εξοπλισμού για την υλοποίηση του προγράμματος ενώ οι υπηρεσίες του θα ξεκινήσουν να παρέχονται στο κοινό από τον ερχόμενο Νοέμβριο.