Το ελικόπτερο της πολεμικής αεροπορία εκτέλεσε αναγκαστική προσγείωση στο νοτιοδυτικό άκρο της νήσου Ανάφης περίπου στις 9:25 νωρίτερα το πρωί, λόγω μηχανικής βλάβης, μετά από εκπαιδευτική πτήση.
Συγκεκριμένα το ελικόπτερο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Σμηναρχίας Μάχης της Σαντορίνης για πτήση συντήρησης και πάνω από την Ανάφη διαπιστώθηκε ότι υπήρχε βλάβη στον έναν κινητήρα.
Το τριμελές πλήρωμα ( ο κυβερνήτης, ο συγκυβερνήτης και ο μηχανικός), που είναι καλά στην υγεία τους, μεταφέρθηκαν κατόπιν στη Σαντορίνη ενώ στο σημείο έσπευσαν ένα φουσκωτό του Λιμενικού Σώματος και ένα ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας.
Στην περιοχή βρίσκονται συνεργεία για να βρουν τρόπο μεταφοράς του ελικοπτέρου.
Για την ιστορία, τα ελληνικά Ε/Π έχουν παραχθεί από την ιταλική Agusta κατόπιν συμφωνίας των εταιριών Bell και Agusta. Είναι από τα πρώτα Ε/Π στα οποία χρησιμοποιήθηκε κινητήρας turboshaft, με αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση των δυνατοτήτων του σε ισχύ, ταχύτητα και εμβέλεια σε συνδυασμό με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Το HUEY θεωρείται το Νο 1 Ε/Π στον κόσμο για τον 20ο αιώνα, αφού έχουν κατασκευαστεί περισσότερα από 16.000 UH 1H (εκ των οποίων τα 7.000 γνώρισαν πολεμική δράση στο Βιετνάμ) και πάνω από 12.000 BELL και AGUSTA BELL 205 και 205 Α1, πολλά από τα οποία πετάνε ακόμα σε περισσότερες από 70 χώρες στον κόσμο, καλύπτοντας ανάγκες σε έρευνα και διάσωση, αεροδιακομιδές, μεταφορές VIP-προσωπικού, κ.α.
Είναι μονοκινητήριο, μονού κύριου στροφείου, μέσης μεταφορικής ικανότητας και πολλαπλού ρόλου.
Ο εξοπλισμός των ΑΒ 205 σε διαμόρφωση SAR απαρτίζεται κυρίως από hoist, rescue basket, rescue seat, αρτάνη διάσωσης, μεγαφωνική εγκατάσταση, ατομικά σωσίβια, δύο σωστικές λέμβους 7 ατόμων έκαστη, 2 φορεία, φωτοβολίδες, καπνογόνα, ιατρικό υλικό, ιατρικό οξυγόνο και συνοδευτικό απαραίτητο υλικό.