Πέντε διεθνείς ομιλητές από Facebook, Google, Saatchi & Saatchi και IAB UK φέρνει το imc.16 στη σκηνή του «Προορισμός Παπαστράτος» στις 9 Δεκεμβρίου, με σκοπό να μεταφέρουν συναρπαστικά cases στο ελληνικό κοινό του interactive marketing. O IAB Hellas παρουσιάζει για φέτος ένα πλήρως ανανεωμένο imc, με κεντρικούς ομιλητές τους: Barbara Topol, Head of Agencies CEE, Facebook Πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας με διεθνείς πελάτες. Έχει εργαστεί ως Associate Director Corporate Marketing and Media στην Procter & Gamble και σε εξέχουσες θέσεις στις TVN, Gruner+Jahr Publishing και Burda International Poland. Guy Phillipson, CEO, IAB UK Κατά τη θητεία του ως CEO του IAB UK, τα έσοδα της online διαφήμισης εκτοξεύτηκαν από £825 εκ. σε £7.2 δισ., το 29,5% της αγοράς. Πριν τον IAB, εργάστηκε ως Head of Advertising στη Vodafone UK καθώς και σε σημαντικές εταιρίες όπως το The Marketing Store, η Barclays Bank και στο The Granada Group. Clare Shaw, International Business Director, Saatchi & Saatchi, Deutsche Telekom International 15+ χρόνια σε Advertising agencies, έχοντας εργαστεί με διεθνείς πελάτες όπως οι Toyota, Dell, Visa, Ford και Land Rover. Με τη Saatchi & Saatchi δημιούργησαν το SEA HERO QUEST, το πρώτο mobile game όπου κάθε χρήστης μπορεί να βοηθήσει τους επιστήμονες στην έρευνα για την καταπολέμηση της άνοιας. Νικητής 9 βραβείων Cannes Lions 2016. Tomasz Czudowski, Head of YouTube Marketing in CEE & Emerging Markets, Google Επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης εστιατορίου και κυρίως YouTube evangelist. Θυμάται το telex, είχε στην κατοχή του έναν ZX Spectrum και βίωσε τη φούσκα του dotcom από πρώτο χέρι. Ξεκίνησε την περιπέτειά του στο web πουλώντας search πριν καν το εφεύρει η Google. Πριν πάει στη Google, ήταν CMO στη μεγαλύτερη Πολωνική τράπεζα. Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE, Facebook Μετά από πολυετή εμπειρία σε διαφημιστικές εταιρίες (Starcom και MediaCom), ο Rustam μεταπήδησε στο Facebook ως Agency Partner για τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Από τη θέση του βοηθάει agencies και εξυπηρετεί άμεσα μεγάλους πελάτες (Telco, CPG, Financial verticals) να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες του Facebook και του Instagram. Στο συνέδριο επίσης παρουσιάζουν σημαντικά στελέχη από το χώρο της διαφήμισης και του marketing, συζητούν οι content creators Άκης Πετρετζίκης, Σπύρος Σούλης, Δημήτρης Πεφάνης, Τζένυ Μπαλατσινού και Βασίλης Σαμπράκος, ενώ ο stand-up comedian Γιώργος Χατζηπαύλου έχει ετοιμάσει μια παράσταση που θα συζητηθεί! Τις ομιλίες θα διαδεχθεί το Spotify, που θα απογειώσει το κοινό με ένα Live Music Party! Χρυσός Χορηγός του imc.16 είναι η Liquid Media. Μεγάλος Χορηγός είναι το Facebook. Χορηγούν οι εταιρείες Convert Group, McCann Athens, MRM/McCann, tailwind και Webjar. Χορηγός party & live μουσικής είναι το Spotify. Υποστηρικτές είναι η Steficon και η JWT Athens. Conference Experience Sponsor είναι το Conferience.com. Τέλος, το συνέδριο γίνεται υπό την αιγίδα της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας (ΕΔΕΕ) και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Πληροφορίες στο website www.imc16.gr