Παρέμβαση στο θέμα των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών ταξί έκανε ο επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, μετά την εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου στις κατά τόπους εισαγγελίες, να σχηματίζονται δικογραφίες και να παραπέμπονται στο αυτόφωρο όσοι παρεμποδίζουν την κυκλοφορία.
Ο Λέανδρος Ρακιντζής προτρέπει το Δημόσιο να καταθέσει αγωγές για διαφυγόντα κέρδη από τις καταλήψεις στα εκδοτήρια των διοδίων και των αρχαιολογικών χώρων, κατά των ιδιοκτητών ταξί, χρήματα τα οποία θα ζητηθούν από την Ομοσπονδία τους.
Τα μέλη του κλάδου συνεχίζουν και σήμερα τις κινητοποιήσεις τους και από το πρωί έχουν καταλάβει τα διόδια των Αφιδνών, της Ελευσίνας και των Μαλγάρων, σηκώνοντας τις μπάρες και αφήνοντας τα διερχόμενα αυτοκίνητα να περνούν ελεύθερα, χωρίς να καταβάλλουν το αντίτιμο. Στην Κέρκυρα, οι απεργοί κατέλαβαν τα εκδοτήρια των εισιτηρίων στο φρούριο του νησιού, ενώ στην Κρήτη κατέλαβαν τις εφορίες σε Ηράκλειο και Χανιά.
Η αυριανή ημέρα χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα κρίσιμη, καθώς χιλιάδες ταξί από την επαρχία προγραμματίζουν να φτάσουν στην Αθήνα, προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να ενωθούν με τους συναδέλφους τους της Αττικής, οι οποίοι έχουν προαναγγείλει μεγάλη συγκέντρωση έξω και γύρω από τη Βουλή, τη στιγμή που ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης, θα εξηγεί στον Κοινοβουλευτικό Τομέα Εργασίας του ΠΑΣΟΚ, όπου έχει κληθεί, την πολιτική, που ακολουθεί στο θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος.
Πάντως, ο κ. Ραγκούσης επιμένει στις θέσεις του, χαρακτηρίζει αδικαιολόγητες τις κινητοποιήσεις των επαγγελματιών αυτοκινητιστών και τους διαμηνύει να περιμένουν τις δικές του προτάσεις, πάνω στις οποίες θα αρχίσει ο διάλογος, όχι για το αν θα ανοίξει το επάγγελμα, ή μη, αλλά για το πώς θα εφαρμοστεί ό,τι είναι να εφαρμοσθεί.
Από την πλευρά τους οι ιδιοκτήτες ταξί που συμπληρώνουν σήμερα μία εβδομάδα κινητοποιήσεων, δηλώνουν ανυποχώρητοι στις δικές τους θέσεις, καλούν τον κ. Ραγκούση να πάρει πίσω τις προτάσεις του για το άνοιγμα του επαγγέλματός τους και να αρχίσει διάλογος από μηδενική βάση με βασικό άξονα το Προεδρικό Διάταγμα, που είχε προωθήσει ο τέως υπουργός Μεταφορών, Δημήτρης Ρέππας.