Έρευνα αγοράς, κυνήγι προσφορών και χαµηλότερων τιµών απαιτεί η οικονοµική κρίση. Οι περικοπές στα εισοδήµατα οδηγούν σε επαναπροσδιορισµό του οικογενειακού προϋπολογισµού, ώστε τα νοικοκυριά να καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις αυξηµένες ανάγκες τους µε λιγότερα, κατά το δυνατόν, χρήµατα.
Η σωστή επιλογή των προσφορών που «κρύβονται» καθηµερινά στα ράφια των σούπερ µάρκετ µπορεί να µειώσει ακόµα και κατά 50% το ετήσιο κόστος σε ορισµένες κατηγορίες αγορών και να περιορίσει τις δαπάνες των νοικοκυριών που αυτόν τον καιρό, λόγω της κρίσης, έχουν δει να συρρικνώνεται το εισόδηµά τους. Αν µάλιστα κάποιος θέλει σταθερά χαµηλότερες τιµές, η στροφή σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας εξασφαλίζει σηµαντικά µειωµένο κόστος.
Σύµφωνα µε εκτιµήσεις των λιανεµπόρων και εκπροσώπων της βιοµηχανίας, το επόµενο διάστηµα – µετά και την απελευθέρωση των προσφορών που ανακοίνωσε το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας – αναµένεται πόλεµος στην αγορά. Στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι το τελευταίο δίµηνο στις µεγάλες αλυσίδες «τρέχουν» προσφορές σε σχεδόν 1.000 είδη οι οποίες αφορούν είτε µείωση τιµής είτε δωρεάν διάθεση ακόµη ενός προϊόντος.
Σύµφωνα µε έρευνα των «Νέων» για τρέχουσες αγορές σε συγκεκριµένο σούπερ µάρκετ, από ένα καλάθι συνολικής αξίας 12,38 ευρώ, το οποίο περιλαµβάνει αφρόλουτρο, οδοντόκρεµα, κρεµοσάπουνο, µπισκότα και γιαούρτια, ο καταναλωτής µπορεί να κερδίσει 8,91 ευρώ απλά και µόνο από τα προϊόντα που προσφέρονται ως δώρα µε τη µορφή «2+1» και «1 +1».