Στην τελική ευθεία βρίσκεται το Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς το κατασκευαστικά έργο έχει τελειώσει και απομένει μόνο η ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, με την επίσημη λειτουργία να είναι προγραμματισμένη σε 87 μέρες.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του voria.gr, φωτογραφίες από τους σταθμούς δόθηκαν στη δημοσιότητα, αλλά απουσίαζε ο σταθμός Βενιζέλου, όπου έχουν μεν επανατοποθετηθεί οι αρχαιότητες που αποσπάστηκαν, όμως γίνονται ακόμα κάποιες εργασίες συντήρησης. Ο πολύπαθος αυτός σταθμός που σύμφωνα με τους κατασκευαστές θα είναι ο ομορφότερος της Ευρώπης θα αποκαλυφθεί στο κοινό τον Νοέμβριο.

Ακολουθούν τα βασικά χαρακτηριστικά του έργου:

  • Βασικό Έργο : 254.000 επιβάτες,
  • Επέκταση Καλαμαριάς : 87.000 επιβάτες
  • Πλήρως αυτοματοποιημένοι, κλιματιζόμενοι συρμοί 4 οχημάτων χωρίς οδηγό, χωρητικότητας 450 επιβατών έκαστος
  • Χρονοαπόσταση λειτουργίας, βάσει σχεδιασμού: 90 sec
  • Εμπορική ταχύτητα συρμού : 30 χλμ./ώρα, Μέγιστη ταχύτητα συρμού : 80 χλμ./ώρα
  • Μεταφορική ικανότητα σχεδιασμού: 18.000 επιβάτες/ώρα/κατεύθυνση
  • Σύστημα φιλικό προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες
  • Σταθμοί με κεντρική αποβάθρα μήκους 60μ., εξοπλισμένοι με Θύρες επί των Αποβαθρών
  • Ασύρματη Σηματοδότηση CBTC, επίπεδο αυτοματισμού GOA 4, επίπεδο ασφαλείας SIL4
  • Σύστημα ισχύος έλξης 750 V DC με ηλεκτροφόρο ράβδο
  • Σύστημα αερισμού σηράγγων με δύο φρέατα αερισμού ανά σταθμό και 2 ανεμιστήρες σηράγγων ανά φρέαρ
  • Φωτογραφίες από τους σταθμούς: