Στην τελική ευθεία βρίσκεται το Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς το κατασκευαστικά έργο έχει τελειώσει και απομένει μόνο η ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, με την επίσημη λειτουργία να είναι προγραμματισμένη σε 87 μέρες.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του voria.gr, φωτογραφίες από τους σταθμούς δόθηκαν στη δημοσιότητα, αλλά απουσίαζε ο σταθμός Βενιζέλου, όπου έχουν μεν επανατοποθετηθεί οι αρχαιότητες που αποσπάστηκαν, όμως γίνονται ακόμα κάποιες εργασίες συντήρησης. Ο πολύπαθος αυτός σταθμός που σύμφωνα με τους κατασκευαστές θα είναι ο ομορφότερος της Ευρώπης θα αποκαλυφθεί στο κοινό τον Νοέμβριο.
Ακολουθούν τα βασικά χαρακτηριστικά του έργου:
- Βασικό Έργο : 254.000 επιβάτες,
- Επέκταση Καλαμαριάς : 87.000 επιβάτες
- Πλήρως αυτοματοποιημένοι, κλιματιζόμενοι συρμοί 4 οχημάτων χωρίς οδηγό, χωρητικότητας 450 επιβατών έκαστος
- Χρονοαπόσταση λειτουργίας, βάσει σχεδιασμού: 90 sec
- Εμπορική ταχύτητα συρμού : 30 χλμ./ώρα, Μέγιστη ταχύτητα συρμού : 80 χλμ./ώρα
- Μεταφορική ικανότητα σχεδιασμού: 18.000 επιβάτες/ώρα/κατεύθυνση
- Σύστημα φιλικό προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες
- Σταθμοί με κεντρική αποβάθρα μήκους 60μ., εξοπλισμένοι με Θύρες επί των Αποβαθρών
- Ασύρματη Σηματοδότηση CBTC, επίπεδο αυτοματισμού GOA 4, επίπεδο ασφαλείας SIL4
- Σύστημα ισχύος έλξης 750 V DC με ηλεκτροφόρο ράβδο
- Σύστημα αερισμού σηράγγων με δύο φρέατα αερισμού ανά σταθμό και 2 ανεμιστήρες σηράγγων ανά φρέαρ
- Φωτογραφίες από τους σταθμούς: