Η πανδημία του κορωνοϊού έχει κάνει τους πελάτες σας λιγότερο πρόθυμους να ξοδέψουν τα χρήματά τους. Σε αντίθεση όμως με τις προηγούμενες κρίσεις, αυτή τη φορά οι αιτίες δεν είναι μόνο οικονομικές, αλλά σχετίζονται εξίσου με την υγεία και το αίσθημα ασφάλειας. Είναι σημαντικό λοιπόν να μπορέσετε να ανταποκριθείτε τόσο στις πρακτικές όσο και στις ψυχολογικές ανάγκες που διαμορφώνει αυτή η νέα, ευμετάβλητη κατάσταση.
Παρακάτω θα βρείτε 4 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας έτσι ώστε να μην χάσετε το πελατειακό κοινό σας.
1. Επεκτείνετε την ψηφιακή παρουσία σας.
Οι εταιρείες πρέπει να αποδεχθούν τη νέα πραγματικότητα στην οποία οι πελάτες είτε αδυνατούν είτε προτιμούν να μην επισκεφθούν τα καταστήματά τους. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου πρέπει να ενισχύσουν τις διαθέσιμες επιλογές για παράδοση κατ’ οίκον ή take away, προσφέροντας παράλληλα κίνητρο στους πελάτες για να τις προτιμήσουν (π.χ. δίνοντας πόντους επιβράβευσης σε όσους επιλέγουν να προ-παραγγείλουν online).
2. Φροντίστε για το μέλλον θέτοντας τις βάσεις για πιστό πελατολόγιο.
Εισάγοντας ειδικές προσφορές στους πελάτες που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου, δημιουργείτε περισσότερους πιστούς πελάτες μακροπρόθεσμα. Για παράδειγμα, μία επιχείρηση θα μπορούσε να δίνει προτεραιότητα στις παραδόσεις σε ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ ή άτομα που βρίσκονται σε καραντίνα.
3. Αναγνωρίστε τους οικονομικούς περιορισμούς.
Πολλοί πελάτες σας αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες εξαιτίας απολύσεων, αναστολών ή μειωμένων ωρών εργασίας. Οι εταιρείες πρέπει να πάρουν την πρωτοβουλία και να επαναδιαπραγματευθούν τους όρους πληρωμής και τους τιμοκαταλόγους τους. Τέτοιες προσπάθειες ενισχύουν την πελατειακή αφοσίωση, αυξάνοντας σε βάθος χρόνου τα έσοδα.
4. Μετατρέψτε τις απειλές σε ευκαιρίες.
Αντί να περιμένετε τους πελάτες να έρθουν σ’ εσάς, δράστε προληπτικά και επικοινωνήστε εσείς με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες ενημερώνοντάς τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, για τις επιλογές παράδοσης, για τα μέτρα ασφαλείας που έχετε υιοθετήσει ή τυχόν οικονομικές διευθετήσεις που θα μπορούσατε να κάνετε.
«PrivateReview: Ολοκληρωμένες λύσεις για τη μέτρηση ικανοποίησης πελατών»