Με μότο «έχεις τη Δύναμη της Επιλογής», η Nobacco πραγματοποιεί δυναμική είσοδο στην αγορά των θερμαινόμενων προϊόντων καπνού (Heat-Not-Burn), κάτι που σηματοδοτείται από την επέκταση της συνεργασίας της ελληνικής εταιρείας με την British American Tobacco, που στόχο έχει την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα του glo. Με τη συμφωνία αυτή η Nobacco γίνεται η πρώτη και μόνη εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει όλο το φάσμα των εναλλακτικών στο παραδοσιακό κάπνισμα επιλογών. Η διάθεση του κορυφαίου προϊόντος εξελιγμένης τεχνολογίας θέρμανσης (Advanced Heating Technology) της British American Tobacco θα γίνεται μέσω του δικτύου των 70 καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα, καθώς και του e-shop της. Το glo αποτελεί την αιχμή της καινοτομίας στα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού, ανήκει στα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου και θερμαίνει τις ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού (NEO Sticks) στους 240 βαθμούς Κελσίου, προσφέροντας πλούσια αυθεντική γεύση. Το αερόλυμα που σχηματίζεται από τη θέρμανση περιέχει 90-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σύγκριση με τον καπνό του παραδοσιακού τσιγάρο. Στις καινοτομίες του προϊόντος περιλαμβάνονται η ευχρηστία, καθώς αποτελείται από μια και μόνο συσκευή, η διαχείρισή της, που γίνεται με ένα και μόνο κουμπί, η δυνατότητα πολλών επαναλαμβανόμενων χρήσεων χωρίς διάστημα αναμονής. αλλά και οι ειδικά σχεδιασμένες θερμαινόμενες ράβδοι καπνού (NEO Sticks), οι οποίες προσφέρουν μια αυθεντική καπνιστική εμπειρία.
«Κάτι πολύ περισσότερο από μια επιχειρηματική συμφωνία»
Η συμφωνία για τη διάθεσή του glo αποτελεί το δεύτερο βήμα της στρατηγικής συνεργασίας της Nobacco με την British American Tobacco, η οποία εγκαινιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο, με την έναρξη διανομής της σειράς Vype, που αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν ατμίσματος στα φαρμακεία της Μεγάλης Βρετανίας. «Σε αυτήν τη συνεργασία καθρεφτίζονται πολλές από τις αξίες και τις ποιότητες της Nobacco. Η θέλησή μας να πρωτοπορούμε και η ικανότητά μας να καινοτομούμε. Η ταχύτητα με την οποία ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις των καιρών. Καθρεφτίζεται το πάθος μας, που μας ωθεί να βάζουμε νέους, ψηλότερους στόχους. Αυτές είναι ποιότητες που έκαναν τη μεγαλύτερη καπνοβιομηχανία του κόσμου να προτιμήσει μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση», δήλωσε -μεταξύ άλλων- ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nobacco, Μάρκος Μαρκόπουλος, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για το λανσάρισμα του glo. Και πρόσθεσε: «Όμως, για εμάς το λανσάρισμα του glo είναι κάτι πολύ περισσότερο, κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επιχειρηματική συμφωνία. Γιατί σηματοδοτεί το πέρασμα της Nobacco σε μια νέα εποχή. Την πρώτη δεκαετία ζωής της, από το 2008 έως σήμερα, η Nobacco καταξιώθηκε ως η εταιρεία που σύστησε το ηλεκτρονικό τσιγάρο στο ελληνικό κοινό και συνέβαλε στη διάδοση του ατμίσματος. Αυτό είναι η δική μας κληρονομιά. Μπαίνοντας αισίως στη δεύτερη δεκαετία της η εταιρία μας, από σήμερα αποκτά μια μοναδική θέση, όχι μόνο στον εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά: είμαστε η πρώτη -και μοναδική – εταιρεία στον κλάδο της στην Ευρώπη που είναι σε θέση να προσφέρει στον καταναλωτή όλες τις νόμιμες, ασφαλείς και εξελιγμένες εναλλακτικές του παραδοσιακού καπνίσματος. Ο πρώτος και μόνος ολοκληρωμένος πάροχος, με όλες τις λύσεις σε ένα σημείο, σε έναν χώρο. Και το κάνουμε αυτό παραμένοντας συνεπείς στην αποστολή μας: να είμαστε δίπλα σε όλους όσοι σκέφτονται να κάνουν την επιλογή ζωής και να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα. Σε όλους αυτούς λέμε ότι από σήμερα όλα πλέον είναι στο χέρι τους. Γιατί τώρα η Nobacco τους δίνει τη Δύναμη της Επιλογής!».
Έμπνευση οι άνθρωποι που αμφισβήτησαν στερεότυπα
Ο γνώμονας στρατηγικής της Nobacco εστιάζεται στο να εργάζεται για να είναι δίπλα σε όσους σκέφτονται να κάνουν την επιλογή ζωής και να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα. Πηγή έμπνευσης αποτελεί το πάθος και η αποφασιστικότητα ανθρώπων που επέλεξαν -και κατάφεραν- να περάσουν δύσκολα εμπόδια, να βάλουν τον πήχη των προσδοκιών τους ψηλότερα, να πετύχουν στόχους, να αμφισβητήσουν στερεότυπα και προκαταλήψεις. «Όταν η Nobacco ξεκίνησε την πορεία της, και μέχρι πριν λίγα χρόνια, το ηλεκτρονικό τσιγάρο ήταν η μόνη αξιόπιστη πρόταση απέναντι στο κλασικό τσιγάρο. Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της έρευνας και της τεχνολογίας έφερε στο προσκήνιο μια νέα κατηγορία προϊόντων, τα λεγόμενα «Heat-Not-Burn», με ναυαρχίδα σήμερα το glo. Τα προϊόντα αυτά απευθύνονται σε ένα κοινό το οποίο θέλει να μειώσει τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος, αλλά -για διάφορους λόγους- δεν επιλέγει το άτμισμα. Γνωρίζουμε εξάλλου ότι για πολλούς -ίσως για τους περισσότερους- η απεξάρτηση από το παραδοσιακό τσιγάρο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Σε αυτούς τους ανθρώπους οφείλουμε και θέλουμε να σταθούμε δίπλα τους. Με τον ίδιο τρόπο που το έχουμε κάνει όλα αυτά τα χρόνια και θα συνεχίσουμε να κάνουμε για εκατοντάδες χιλιάδες ατμιστές. Φέρνοντας ό,τι πιο καινοτόμο, επιστημονικά άρτιο και αποτελεσματικό υπάρχει σήμερα», τόνισε ο κ. Μαρκόπουλος, που υποσχέθηκε ότι θα γίνεται κάτι ανάλογο και στο μέλλον.