Με μότο «έχεις τη Δύναμη της Επιλογής», η Nobacco πραγματοποιεί δυναμική είσοδο στην αγορά των θερμαινόμενων προϊόντων καπνού (Heat-Not-Burn), κάτι που σηματοδοτείται από την επέκταση της συνεργασίας της ελληνικής εταιρείας με την British American Tobacco, που στόχο έχει την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα του glo. Με τη συμφωνία αυτή η Nobacco γίνεται η πρώτη και μόνη εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει όλο το φάσμα των εναλλακτικών στο παραδοσιακό κάπνισμα επιλογών. Η διάθεση του κορυφαίου προϊόντος εξελιγμένης τεχνολογίας θέρμανσης (Advanced Heating Technology) της British American Tobacco θα γίνεται μέσω του δικτύου των 70 καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα, καθώς και του e-shop της. Το glo αποτελεί την αιχμή της καινοτομίας στα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού, ανήκει στα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου και θερμαίνει τις ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού (NEO Sticks) στους 240 βαθμούς Κελσίου, προσφέροντας πλούσια αυθεντική γεύση. Το αερόλυμα που σχηματίζεται από τη θέρμανση περιέχει 90-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σύγκριση με τον καπνό του παραδοσιακού τσιγάρο. Στις καινοτομίες του προϊόντος περιλαμβάνονται η ευχρηστία, καθώς αποτελείται από μια και μόνο συσκευή, η διαχείρισή της, που γίνεται με ένα και μόνο κουμπί, η δυνατότητα πολλών επαναλαμβανόμενων χρήσεων χωρίς διάστημα αναμονής. αλλά και οι ειδικά σχεδιασμένες θερμαινόμενες ράβδοι καπνού (NEO Sticks), οι οποίες προσφέρουν μια αυθεντική καπνιστική εμπειρία.
«Κάτι πολύ περισσότερο από μια επιχειρηματική συμφωνία»
Έμπνευση οι άνθρωποι που αμφισβήτησαν στερεότυπα
Ο γνώμονας στρατηγικής της Nobacco εστιάζεται στο να εργάζεται για να είναι δίπλα σε όσους σκέφτονται να κάνουν την επιλογή ζωής και να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα. Πηγή έμπνευσης αποτελεί το πάθος και η αποφασιστικότητα ανθρώπων που επέλεξαν -και κατάφεραν- να περάσουν δύσκολα εμπόδια, να βάλουν τον πήχη των προσδοκιών τους ψηλότερα, να πετύχουν στόχους, να αμφισβητήσουν στερεότυπα και προκαταλήψεις. «Όταν η Nobacco ξεκίνησε την πορεία της, και μέχρι πριν λίγα χρόνια, το ηλεκτρονικό τσιγάρο ήταν η μόνη αξιόπιστη πρόταση απέναντι στο κλασικό τσιγάρο. Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της έρευνας και της τεχνολογίας έφερε στο προσκήνιο μια νέα κατηγορία προϊόντων, τα λεγόμενα «Heat-Not-Burn», με ναυαρχίδα σήμερα το glo. Τα προϊόντα αυτά απευθύνονται σε ένα κοινό το οποίο θέλει να μειώσει τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος, αλλά -για διάφορους λόγους- δεν επιλέγει το άτμισμα. Γνωρίζουμε εξάλλου ότι για πολλούς -ίσως για τους περισσότερους- η απεξάρτηση από το παραδοσιακό τσιγάρο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Σε αυτούς τους ανθρώπους οφείλουμε και θέλουμε να σταθούμε δίπλα τους. Με τον ίδιο τρόπο που το έχουμε κάνει όλα αυτά τα χρόνια και θα συνεχίσουμε να κάνουμε για εκατοντάδες χιλιάδες ατμιστές. Φέρνοντας ό,τι πιο καινοτόμο, επιστημονικά άρτιο και αποτελεσματικό υπάρχει σήμερα», τόνισε ο κ. Μαρκόπουλος, που υποσχέθηκε ότι θα γίνεται κάτι ανάλογο και στο μέλλον.