Για δεύτερη συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε το συνέδριο “SALES in Action”, της Boussias Communications που φιλοξένησε τις καλύτερες πρακτικές, οι οποίες έχουν υλοποιηθεί από τα τμήματα πωλήσεων μεγάλων οργανισμών.
Από τη λίστα των ομιλητών δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα έμπειρα στελέχη της WIND που μοιράστηκαν με το κοινό αληθινές ιστορίες από τον χώρο των πωλήσεων. Παρουσίασαν καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις, που έχουν ως επίκεντρο τις πωλήσεις και μπορούν να εμπνεύσουν, προσφέροντας συσσωρευμένη γνώση σε μια μόνο ημέρα.
Συγκεκριμένα, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη για τις πωλήσεις περίοδο, ο κος Ανδρέας Σαζακλής, Διευθυντής Καταστημάτων WIND, ανέλυσε τις νέες και πρωτοποριακές μεθόδους αξιολόγησης κι επιβράβευσης του δικτύου καταστημάτων WIND. Μίλησε για την αναδιάρθρωση του δικτύου, τα νέα κίνητρα, τα νέα σχήματα συνεργασιών και τη φρέσκια ματιά στο τι σημαίνει καλό και αποδοτικό κατάστημα. «Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τα ίδια κριτήρια για ανόμοια πράγματα όταν καλείσαι να κάνεις αξιολόγηση», τόνισε μεταξύ άλλων ο κος Σαζακλής.
Τη σκυτάλη πήρε ο κος Χριστόφορος Μποζατζίδης, Retail Sales, Marketing & Development Director της WIND, ο οποίος μίλησε για τη σωστή εξυπηρέτηση ως μέσο για υψηλές αποδόσεις πωλήσεων. Ανέφερε χαρακτηριστικά πως «Οι πωλήσεις έρχονται μέσα από την εξυπηρέτηση, είναι όπως ένας ζωντανός οργανισμός, έχουν τα πάνω και τα κάτω τους, η εξυπηρέτηση όμως είναι κάτι που μένει και πρέπει να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη ώστε να εντυπωθεί στη συνείδησή του καταναλωτή. Στη WIND πουλάμε το πρόβλημα που λύνουμε με τα προϊόντα μας και όχι το ίδιο το προϊόν».
Κλείνοντας ο κος Μποζατζίδης ανέδειξε την υπεροχή του δικτύου των καταστημάτων WIND, τα οποία προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία στον πελάτη καθώς έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί με επίκεντρο εκείνον, αξιοποιώντας στο μέγιστο τα ψηφιακά μέσα.