Η οργάνωση προστασίας καταναλωτών Test Achats του Βελγίου σκέφτεται να καταθέσει πρόταση για να δημιουργηθεί ένα βελγικό «καλάθι του νοικοκυριού», το οποίο θα είναι εμπνευσμένο από το αντίστοιχο μέτρο που υπάρχει στην Ελλάδα.

Οι brusselstimes.com αναφέρουν πως τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ ήταν 20% πιο ακριβά τον Μάρτιο φέτος από ό,τι τον ίδιο μήνα το 2022. Έτσι, η Test Achats σκέφτεται να καταθέσει πρόταση για να «παγώσει» τις τιμές 100 προϊόντων για τρεις μήνες.

«Βρισκόμαστε σε εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση και έχει γίνει δύσκολο για τους καταναλωτές να αγοράσουν οικονομικά βασικά προϊόντα», δήλωσε η εκπρόσωπος Laura Clays στο φλαμανδικό ραδιόφωνο.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα «η πρόταση προήλθε από την Ελλάδα και εφαρμόστηκε πρόσφατα και στη Γαλλία, όπου το “αντιπληθωριστικό καλάθι”, που περιλαμβάνει ορισμένα βασικά προϊόντα, διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα. “Αν μπορούν να το κάνουν αυτοί, γιατί να μην το κάνουμε κι εμείς; διερωτήθηκε η εκπρόσωπος της οργάνωσης».