Η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό για τους πελάτες της, την κοινωνία, το περιβάλλον. Επενδύει σε καινοτόμες υποδομές, προϊόντα και υπηρεσίες, εκσυγχρονίζει και «μεγαλώνει» διαρκώς το δίκτυο καταστημάτων της, αλληλεπιδρά και βρίσκεται σε «ανοιχτή επικοινωνία» με τους πελάτες της, ενώ δεσμεύεται για την προστασία του πλανήτη μας με δράσεις που κάνουν τη διαφορά. Παράλληλα, «πρωταγωνιστεί» στην ελληνική οικονομία με συνέπεια και συνέχεια, και με ένα σταθερό πλάνο ανάπτυξης και απασχολησιμότητας.
Για όλα αυτά, λοιπόν, έλαβε συνολικά 11 βραβεία!2 Gold, 3 Silver, 5 Bronze στα RetailBusiness Awards 2022 και μία τιμητική διάκριση στα βραβεία-θεσμός για το ελληνικό επιχειρείν, τους Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2022.
Συγκεκριμένα, στα RetailBusiness Awards 2022 «σήκωσε» 2 χρυσά: ένα στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για τη δέσμευσή της να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων και συγκεκριμένα το δικό της αποτύπωμα κατά 50% έως το 2025, μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες, αλλά και ένα ακόμα χρυσό στην κατηγορία «Private Label» για τα προϊόντα της σειράς η «H AB κοντά στην ελληνική γη», που ξεχωρίζουν για την εκλεκτή τους γεύση και ποιότητα και φέρνουν στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού τη μαγεία και την παράδοση της ελληνικής γης.
Παράλληλα, κατέκτησε 3 Silver βραβεία:
- στην κατηγορία «Retail Franchisor» για το αγαπημένο μοντέλο καταστήματος AB Shop & Go, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους επιχειρηματίες να κάνουν το δικό τους επιτυχημένο ξεκίνημα, ενώ ταυτόχρονα φέρνει στις γειτονιές ένα κατάστημα που προσφέρει τη λύση για γρήγορα και εύκολα ψώνια
- στην κατηγορία «Social Media Retail Strategy» για τη διασκεδαστική καμπάνια «Εγώ πού κάθομαι;», που «έπαιξε» στα social media της AB και αφορούσε στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι
- και στην κατηγορία «Omni Retailers» για την omnichannel αγοραστική εμπειρία και επικοινωνία που προσφέρει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ στους πελάτες της.
Διακρίθηκε, επίσης, με Βronze βραβεία στην κατηγορία «E-Retailers» για τη διαρκή της επένδυση στο online κατάστημά της, το AB Eshop και το πρωτοποριακό AB App, αλλά και στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής «Ο διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ», μια καινοτόμα υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μέσα από το site allazoumesinithies.ab.gr.
Τέλος, στην κατηγορία «Suppliers’ CSR Campaign» κέρδισε 3 ακόμα Bronze βραβεία συνολικά, για το πρόγραμμα «Ζήσε και offline» που υλοποίησε μαζί με τον Όμιλο Σαράντη, για το πρόγραμμα «Προσφέρω Καθαρές Θάλασσες & Ακτές» σε συνεργασία με την P&G, αλλά και για την καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Durex σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, ξεχώρισε, όμως, και στη διοργάνωση των Πρωταγωνιστών της Ελληνικής Οικονομίας 2022, με την ειδική διάκριση στην κατηγορία «Ανάπτυξη & Επενδύσεις». Μέσα από την ηγετική της θέση στον κλάδο του λιανεμπορίου, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, δημιουργεί αξία, διαχρονικά και πανελλαδικά, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, της εθνικής ανάπτυξης και απασχόλησης, του ελληνικού πρωτογενούς τομέα, καθώς και της ελληνικής κοινωνίας, στο σύνολό της.
11 Βραβεία που αναγνωρίζουν όλα όσα κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος για όλα όσα νοιαζόμαστε. Με καινοτόμα διάθεση, έμπνευση, φροντίδα, σεβασμό και συνέπεια.