Με μεγάλη δυσφορία αντιμετώπισαν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας το πρόστιμο των 5 εκατομμυρίων ευρώ, συνολικά, που τους επέβαλε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ΕΕΤΤ, για παραβάσεις των υποχρεώσεων περί ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών.
Πάντως καμία από τις τρεις εταιρίες, Cosmote, Vodafone και Wind δεν εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση αν και στελέχη τους αφού εκφράζουν την απορία τους για την επιβολή του προστίμου, σημειώνουν ότι η απόφαση έχει νομικά κενά και ότι θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη.
Κύκλοι της Cosmote τόνιζαν ότι η εταιρία έχει μειώσει τη μέση τιμή χρέωσης ανά λεπτό ομιλίας κατά 33% τον τελευταίο χρόνο, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες των πελατών μέσα από την οικονομική κρίση που διέρχεται η χώρα.
Όπως και στο παρελθόν κατά την επιβολή άλλων προστίμων, η Vodafone θα προσπαθήσει να προσβάλει τη συγκεκριμένη απόφαση στα δικαστήρια, υπογράμμιζαν στελέχη της εταιρίας.
Σε ενημερωτικό σημείωμα της wind αναφέρεται ότι η εταιρία είχε ακολουθήσει στο ακέραιο όσα αναφέρει ο κανονισμός της ΕΕΤΤ για την ενημέρωση των συνδρομητών και ουδεμία ένσταση υπήρξε από πλευράς της Ανεξάρτητης Αρχής, ενώ καμία από τις καταγγελίες που επικαλείται η ΕΕΤΤ δεν αφορούσε ονομαστικά την WIND.
Η Wind υποστηρίζει επίσης ότι η απόφαση επιβολής προστίμου έχει σημαντικότατα ουσιαστικά, αλλά και νομικά κενά και η εταιρία θα προσφύγει στο Διοικητικό Εφετείο.