Οι δύο όμιλοι έλαβαν το 2009 κρατικά δάνεια με προνομιακό επιτόκιο συνολικού ύψους 6 δισεκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη χρηματοπιστωτική κρίση, με αντάλλαγμα εγγυήσεις ότι δεν θα κλείσουν κανένα από τα εργοστάσιά τους στη Γαλλία.
Η συμφωνία προέβλεπε ότι η αποπληρωμή των δανείων θα άρχιζε το 2011 και θα ολοκληρωνόταν μέχρι το 2014. Εδώ και μερικούς μήνες ωστόσο, οι δύο όμιλοι είχαν αφήσει να εννοηθεί ότι θα άρχιζαν νωρίτερα την εξόφληση των δανείων.
Το πρώτο εξάμηνο του 2010, ο όμιλος PSA Peugeot Citroen κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους 680 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι ζημίας ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009, ενώ η Renault μείωσε το έλλειμμά της σε 823 εκατομμύρια ευρώ, από 2,7 δισ. ευρώ το 2009.
Ο όμιλος PSA Peugeot Citroen αύξησε την παραγωγή του κατά 17% το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου, ενώ το ίδιο διάστημα η παραγωγή της Renault αυξήθηκε κατά 21,7%.