Βελτίωση του EBIDTA κατά 11,4% πέτυχε η Forthnet στο πρώτο 6μηνο του 2018, παρά την υπερφορολόγηση που πλήττει τις αγορές συνδρομητικής τηλεόρασης και τηλεφωνίας και την συνεχιζόμενη πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.
Εφαρμόζοντας πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης η διοίκηση της εισηγμένης πήρε μια σειρά αποφάσεων με στόχο αφενός την ενίσχυση των εσόδων από νέες αγορές και δραστηριότητες και αφετέρου την αναδιάρθρωση του κοστολογικού μοντέλου της εταιρείας.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα η Forthnet ενίσχυσε τα έσοδα από εταιρικούς πελάτες κατά 4,6%, καθώς αξιοποιώντας τις εκτεταμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές της και την υψηλή τεχνογνωσία του στελεχιακού της δυναμικού πέτυχε πρόσφατα σημαντικές συνεργασίες για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με κορυφαίες εταιρείες όπως: Ελληνικά Πετρέλαια, ΦΑΓΕ, Εταιρεία Διαχείρισης Αερίου και Pet City.
Παράλληλα, σημείωσε βελτίωση των εσόδων από τη διαφήμιση κατά 6,1% ως αποτέλεσμα του διαρκώς αναβαθμιζόμενου περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova.
Ταυτόχρονα αποβλέποντας στην πλήρη κάλυψη του συνόλου των αναγκών του ελληνικού νοικοκυριού, η Forthnet λάνσαρε τον Ιούνιο του 2018 την υπηρεσία Nova Energy προσφέροντας στους συνδρομητές της μια ενιαία ολοκληρωμένη εμπειρία υπηρεσιών κάτω από το ιδιαίτερα ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand Nova.
Η εταιρεία κατάφερε και πέτυχε μείωση των δαπανών για το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου κατά περίπου 25% με την πρωτοβουλία της να προχωρήσει στον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης της Super League και να προχωρήσει στην σύναψη διμερών εμπορικών συμφωνιών με τις πλέον δημοφιλείς ομάδες.
Η κίνηση της Forthnet για τον τερματισμό της ΣΚΔ θα αρχίσει να αποφέρει καρπούς στα οικονομικά της μεγέθη το επόμενο διάστημα, καθώς οι διμερείς συμβάσεις με τις 9 ΠΑΕ ισχύουν από την αγωνιστική περίοδο 2018-2019. Την ίδια στιγμή εξασφάλισε για τους συνδρομητές της όχι μόνο το τηλεοπτικό περιεχόμενο που τους πρόσφερε και την προηγούμενη σεζόν, αλλά επιπλέον και το ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, που μέχρι την προηγούμενη σαιζόν μεταδιδόταν από την ανταγωνιστική συνδρομητική πλατφόρμα.
Την ίδια στιγμή, η στρατηγική απόφαση της Forthnet για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Με αυτές τις συμφωνίες, επιβεβαιώνεται η υψηλή εμπορική αξία του περιεχομένου που διαθέτει η Nova και παράλληλα ενισχύονται τα έσοδα από μια νέα εμπορική δραστηριότητα (content wholesale).
Η εταιρεία στο Α’ εξάμηνο του 2018 ενίσχυσε τόσο το αθλητικό όσο και το κινηματογραφικό περιεχόμενο που προσφέρει στους συνδρομητές της προχωρώντας σε νέες συμφωνίες (π.χ. ιταλικό πρωτάθλημα, όλες οι γαλλικές διοργανώσεις ποδοσφαίρου, EuroCup στο μπάσκετ) ή ανανεώσεις (MGM, 21st Century Fox, Discovery Communications για τη μετάδοση των καναλιών Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Showcase HD και των Eurosport1, Eurosport1 HD και Eurosport2).
Παράλληλα, η Forthnet προχώρησε στην πώληση του ποσοστού 99,31% που κατείχε στην θυγατρική της εταιρεία FORTHcrs. Η πώληση της FORTHcrs είναι μέρος του προγράμματος λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Forthnet και εντάσσεται στην στρατηγική ενίσχυσης των κυρίων τομέων στους οποίους διαθέτει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης και συνδυασμένων υπηρεσιών (Pay-TV/3Play), ενώ αναμένεται να συμβάλει στις πρωτοβουλίες της εταιρείας για τη βελτίωση της ρευστότητάς της.