Ένας διευθυντής σε εταιρεία έγινε viral για το αίτημα που έκανε σε έναν πρόσφατα απολυμένο εργαζόμενο.
Ο βρετανός ειδικός σε θέματα εργασίας, Μπεν Άσκινς, έρχεται συστηματικά στο προσκήνιο, επειδή μοιράζεται ανώνυμες ανταλλαγές γραπτών μηνυμάτων μεταξύ των εργαζομένων και των διευθυντών τους.
Ο Άσκινς μοιράστηκε πρόσφατα μια ανταλλαγή μηνυμάτων στην οποία ένας διευθυντής έστειλε μήνυμα σε εργαζόμενο που είχε πρόσφατα απολυθεί και ζήτησε τη βοήθειά του σε ένα νέο λογισμικό.
«Πρέπει να σου ζητήσω μια χάρη», είπε το αφεντικό στέλνοντας μήνυμα στον πρώην εργαζόμενο. Στη συνέχεια εξήγησε ότι η ομάδα δυσκολευόταν με την τελευταία ενημέρωση λογισμικού και χρειαζόταν τη βοήθειά του για την επίλυση του ζητήματος.
«Κάνεις πλάκα; Με απέλυσες και τώρα ζητάς βοήθεια», απάντησε ο πρώην υπάλληλος.
Το αφεντικό είπε ότι ήταν όντως «άβολο», αλλά η ομάδα στην οποία είχαν αναθέσει το θέμα του λογισμικού δεν ήταν σε θέση να διορθώσει το πρόβλημα.
Ο πρώην εργαζόμενος απάντησε ξανά: «Σας το είπα ότι θα συμβεί αυτό», ενώ το πρώην αφεντικό ρώτησε στη συνέχεια αν ο πρώην εργαζόμενος θα «καθοδηγούσε» τη νέα ομάδα εξ αποστάσεως.
Ο πρώην εργαζόμενος συμφώνησε να το κάνει, αλλά ήθελε να πληρωθεί για τη βοήθεια και «μισό ημερομίσθιο» για τον χρόνο του.

Το πρώην αφεντικό δεν ήταν ευχαριστημένο με αυτή την απαίτηση και υποστήριξε ότι θα χρειαζόταν λιγότερο από μία ώρα για τη δουλειά, οπότε δεν θα έπρεπε να πληρώσουν τον πρώην εργαζόμενο για περισσότερο χρόνο, σύμφωνα με το news.com.au.
«Δουλέψαμε μαζί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό για μένα;», επέμενε το πρώην αφεντικό.
Ο Άσκινς δεν εντυπωσιάστηκε από την ανταλλαγή μηνυμάτων και δήλωσε ότι η όλη συζήτηση θα μπορούσε να είχε «αποφευχθεί», αν δεν είχε απολυθεί ένας πολύτιμος υπάλληλος.
«Γιατί απολύετε το μόνο άτομο που μπορεί να κάνει τη δουλειά;», ρώτησε.
Ο Άσκινς δήλωσε ότι ήταν «εξωφρενικό» να προσπαθούν να «αποφύγουν» την πληρωμή του πρώην υπαλλήλου για την εργασία του και ότι απλώς δεν έπρεπε να είχε συμβεί.