Να βάλει οριστικό τέλος στο σχέδιο αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, θέλει η κυβέρνηση, προτάσσοντας παλαιότερη μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνίου και όχι το σχέδιο της Lamda Development, που έχει ήδη υπογράψει την πρώτη σύμβαση.
Την ώρα που η κυβέρνηση ψάχνει λεφτά για να βάλει στα ταμεία, μεγάλο ζητούμενο παραμένει η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα γίνουν αποκρατικοποιήσεις, το υπουργείο Περιβάλλοντος βάζει μπλόκο σε μια επένδυση για την οποία έχουν ήδη πέσει οι πρώτες υπογραφές.
Ενάντια στο σημερινό μοντέλο αξιοποίησης του Ελληνικού τάχθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Τσιρώνης, στη διάρκεια της χθεσινής ομιλίας του για τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης.
Όπως τόνισε από το βήμα της Βουλής μία από τις προτεραιότητες του υπουργείου Περιβάλλοντος είναι «να καταφέρουμε να λύσουμε το θέμα του Ελληνικού, να προχωρήσουμε σε αξιοποίηση της έκτασης, με βάση τη πρόταση του Πολυτεχνείου, που είναι η μόνη πραγματικά καλή λύση που εδώ και δεκαετίες παραγνωρίζεται».
Σύμφωνα με τη μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), η οποία έχει μάλιστα επικαιροποιηθεί, προβλέπονται πολύ λιγότερες εμπορικές και επιχειρηματικές χρήσεις της έκτασης του πρώην αεροδρομίου.