Σε μειώσεις τιμών που φθάνουν μέχρι και το 8,4% σε 37 κωδικούς αναψυκτικών έχει προχωρήσει η εταιρία Coca-Cola Τρία Έψιλον, εξαιτίας του ισχυρού ανταγωνισμού που έχει αναπτυχθεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ με κύρια αιτία τη μείωση της κατανάλωσης που έχει φέρει η κρίση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς η μείωση της αξίας των αναψυκτικών μέσα στο 2010 έφτασε στο 3,2% και όπως σχολιάζουν παράγοντες της αγοράς τα ποσοστά αυτά είναι αποτέλεσμα της μείωσης της ζήτησης στη «ζεστή» αγορά δηλαδή τις αγορές των καταναλωτών από το λιανεμπόριο ενώ η εικόνα που παρουσιάζει η «κρύα» αγορά δηλαδή η κατανάλωση σε εστιατόρια και καφέ είναι περισσότερο μειωμένη.
Το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι οι μειώσεις τιμών σε 37 κωδικούς αναψυκτικών υπάγεται στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Ευθύνης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που έχει αναλάβει ο υπουργός, Μ. Χρυσοχοΐδης από το Δεκέμβριο του 2010, ενώ γνωστοποιείται παράλληλα ότι οι μειώσεις αφορούν στα προϊόντα αναψυκτικών (Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Sprite, Fanta), εστιάζοντας κυρίως στις οικογενειακές συσκευασίες, τις οποίες, κατά μέσο όρο, διαθέτει φθηνότερα κατά 7,23%.
Το υπουργείο σημειώνει ότι η πρωτοβουλία του διευρύνεται συνεχώς με νέα προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης του μέσου ελληνικού νοικοκυριού ενώ θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι για να «χτυπήσει τον ανταγωνισμό» η προαναφερθείσα εταιρεία έχει προχωρήσει στην προώθηση ενός νέου προϊόντος κόκα κόλα που αφορά συσκευασία ενός λίτρου η οποία πωλείται προς ένα ευρώ στα σούπερ μάρκετ.